nomore Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fant ut at dersom man slår av "Safe search" så kom det langt flere treff opp. Dvs, da kom det faktisk treff opp. Når og de fleste av disse treffene var relevante, men det var allikevel litt for mye like treff. Og når det gjelder den nye måten å få opp treff på? Tja, det er jo nyttig å vite mer før man besøker siden. Det likte eg. Men man fikk langt færre treff pr side. Med andre ord, om man ikke får opp akkurat det man søker etter på første side så må man bla litt. Og det blir litt tungvindt. Men potensiale er der Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Still under construction. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Absolutt ikke brukbar til noe som helst. Jeg prøver igjen om en måned. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg skullle gjerne sett at Google kjøpte henne tilbake. Skulle gjerne valgt et annet utsende for Google, og andre måter å vise resultatene på. Lenke til kommentar
Airship Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Denne var dårlig... Søkte på navnet mitt og fant ingenting. Søkte på det samme i Google og fann skattelister, klassebilder, to websider jeg diller med... etc. Likte designet da :\ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 de har 100 milliarder forskjellige URL-er i databasen sin, etter at de med dublisert innhold er filtrert ut. 100 milliarder URL-er, ikke indekserte sider. Se denne slashdot-kommentaren. They have identified that there are 1T pages out there, somewhere. They have indexed 40 billion pages. Read the entire Google post. It says it right there. Firmaet heter btw Cuill Inc. Litt merkelig å bruke to navn. Boten deres har allerede vært innom siden min 1T faktisk. Da husket jeg faktisk feil. Men det er hvor mange unike URL-er som spiller en rolle. Fordi de URL-ene Google har funnet, men ikke har med i indeksene sine antagelig er dårlig innhold som ikke er vits å ha med. På den måten kan man like så godt si at Google sine indekser er 10 ganger så stor! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Søkeresultatene var jo simply fail.. Søkte på Catch Gamer for å sjekke, og jeg ikke ikke catchgamer.no som første hit men intervju av en tidligere cs 1.6 spiller (bsl) o.l... Relevansje. Tja. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 HAHA! Eg søkte på Cuil på cuil.com, ingen relevante treff. Søkte eg på google derimot, var første treff relevant. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Navnet mitt: Google: 306 treff. Cuil: 1 treff. Tror egentlig det sier nok. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 søkte på navnet mitt: cuil: 8 treff google: 299 treff det var heller ikke noen mulighet å søke på norsk enkelt. Likte designet, og sorteringen av søkene, men den erstatter nok ikke google ennå. er positiv til utfordrere, men de må ha en bedre tjeneste ved launch, noe som er meget krevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå