Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har blitt vinglepetter

Gjest vinglepetter

Anbefalte innlegg

Gjest vinglepetter

Heisann!

eg har blitt vinglepetter delux.

Eg gjorde det slutt med eks-kjæresten min i Februar. Vi var ilag i 1 år og 2 mnd ca. Eg var i militæret da vi vart ilag, og etter en gang da eg måtte vere stuck i Nord-norge i 2mnd i strekk. Eg tok gradvis mindre og mindre kontakt desto lengre tid det gikk. Og da eg kom heim igjen, var litt av gnisten vekke.. Da hadde vi vert ilag i eit halvt år. Ein mnd eller to etter det, med gradvis meir og meir krangling, ho følte seg ikkje så bra, la på seg ganske mykje vekt. Ho hadde problemer heime, så ho var svært overfølsom, og det er noke eg misliker sterkt. Eg er en person som har "buhu get over it" holdninga. Bli ferdig med ting og sjå framover. Så eg syns mykje av det ho sutra over var av den totalt uødvendige sorten. Så da gikk det litt nedover..

Eine helga av permen min skulle eg besøke en kompis ei stykke vekke. Vi krangla masse, og eg sa til ho at skjer det meir no så er det slutt. Og siste dråpen kom mens eg var på fest. Så da endte eg opp med å kline litt med eine veninna til kompisen min. Var full og tenkte ka faen, det er slutt uansett. Men da eg begynte å bli meir eller mindre eu, fikk eg en skikkelig tanke vekker. Da fant eg ut at eg ville ha kjæresten min likevel. Ho eg var borti var ingenting i forhold til dama. Så da eg kom heim dagen etterpå, sa eg til ho kva eg hadde gjort, ho vart selvfølgelig lei seg. Men vi prata ut om det, og vi hadde det fint etterpå. Så fikk vi en nedover periode igjen, da vi fortsatt hadde endel problemer som ikkje var ordna med. Ho følte seg fortsatt ikkje bra, og var vel meir eller mindre deprimert, som ho hadde vert ganske lenge. På det tidspunktet flytta ei som eg har vert forelska i før. eg har hatt rundt 10 forhold sia ungdomskulen, men kan aldri sei sikkert om eg har vert skikkelig forelska. Eg vart selvfølgelig betatt av ho. Graset er grønnare på den andre sida slo inn. Bildet av ho dukka opp i hodet mitt etter kvert som når vi hadde sex tilogmed. Ting var blitt rutine, og vi gjorde ikkje nye ting heller lenger. sånn var det med det meste.

Så etter 1år og 2 mnd gjorde eg det slutt, det var i februar. Den gamle flammen tenker eg sjeldent på, ho har type også, så det er ikkje noke interessant sånn sett.

Eg og xn finner på ting avogtil, har det kjempe fint. Merker følelser er der, og vokser. Men kver gang ho begynner å ta ting som seriøse, og snakker om forhold igjen. da kopler eg HELT ut. aner ikkje kvifor. det er som at det blir kasta ei tønne vatn på bålet. So mister eg alle interesse. Så kjem det gradvis tilbake, blir bedre og bedre. har det morro, bra, himmelsk sex og alt sånt. Så kjem vi til punktet ho skal begynne å tenke over ting igjen. Eg seier kver gang at eg ikkje klarer å ta ting så seriøst. så eg ville at vi skulle ha det morro ilag, og ta ting seint og gradvis.

Sånn har vi hatt det fram til no. Eg begynte å få meldinger av ei jente, som eg har hatt eit godt auge til. kjempe grei og bra jente. Vi kunne skrive meldinger med 2-3min mellomrom eitpar dager i strekk. Men so begynner min interesse for xn å bygge seg opp igjen. da blir det mindre og mindre kontakt med ho andre. So er alt supert bra, men so er det snakk om å gjere det litt meir seriøst. Berre å kalle noke for en date er nesten nok. da kobler eg ut igjen. da blir eg meir interessert i ho andre igjen, og eg blir litt meir aktiv der.

Siste som skjedde på fredag var det at xn ville at eg skulle komme opp dit den helga, og vere med ho fordi ho er heime aleine.. Ho var begynt å snakke litt om dating og slikt. så eg begynte å føle meg ukomfortabel. Så på lørdag, prata vi ilag, og eg sa det at eg ikkje var komfortabel med å vere der og overnatte. Ho vart litt lei seg og forvirra igjen. Det samme er eg også. Vi hadde det fint ilag tidligare den veka.

Idag var vi å bada ilag på stranda, humøret vart bra til slutt, ho var i starten forvirra og skuffa etter det eg sa på lørdagen., for heim til ho etterpå, hadde det konge morro. laga mat og koste oss.

Ho begynte også å snakke meir om eine kompisen sin, som er en kompis av min bestbuddy. Han og kompisane drar ho med på alt mulig, bading, og når ho forteller om korleis dei oppfører seg blir eg berre meir og meir dårlig desto meir ho forteller om den gjengen. Når ho går, så stirrer dei og sikler. og en oppførsel som minner om små fjortiss gutter som har funne seg eit kjøttstykke dei vil køyre kølla i. etter at eg reiste på jobb i 20 tida. skulle ho sjå bade litt og sjå film med den gjengen igjen. Da eg var på jobb, og køyrte forbi bensin stasjonen, så eg ho og han eine fyren. Som ho sjøl har sagt er sleip og ho ikkje er noke spes interessert i å bli kjent med. Han var også svært innpåsliten på festen på lørdagen. Drog ho med til sentrum, gikk bort til kompisane sine og sa:" sjekk ho der da, er ikkje ho deilig?" Eg vart rett og slett dårlig. Har ikkje lyst at ho skal bli offer for sånne eklinga som kun tenker på ho som eit kjøttstykke dei vil knulle. Eg veit at ho vil ha meg, men med sånne folk veit en aldri kva dei gjer. Den eine har god erfaring med å skjenke jenter sanselaust fulle på fest og gjere diverse ting med dei.

Eg kan vel så og sei at eg aldri har vert skikkelig sjalu før eller noke sånt. Har alltid stolt på ho. Men eg liker virkelig ikkje at ho er med sånne eklinga.

Så eg går her som en jæwla tulling som ikkje aner kva han skal gjere. Xn min har gått ned til si normale vekt, og trener mykje, og ser svært svært bra. på slutten av forholdet hadde ho lagt på seg ca 20kg. no har ho gått ned 14kg.

Har behov for visdoms ord, som kanskje setter litt ord på følelser eller tanker eg ikkje veit eg har. eller tenker over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men dette her var litt vel rotete fortalt. Det du sier er at du har vært med ei i 1 år og 2 måneder.

Så har dere slått opp februar 2008, men du er fortsatt sammen med henne etter dette, eller er det snakk om en helt annen dame?

Lenke til kommentar
det var kanskje det. Det vart slutt i februar, men vi finner fortsatt på ting.

Du må lære deg å gi slipp på henne. Trodde du skrev at du hadde instillingen: "buhu get over it". Tydligvis så stemmer ikke dette. Dama signaliserer på alle slags måter at hun fortsatt er glad i deg og har lyst å være med deg, men du skyver henne mer og mer vekk fra deg. Noe som sier at du ikke er interesrt i henne lenger,men orker bare ikke tanken på at en annen skal/har overtatt rollen din med henne.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...