Shoo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er på utkikk etter mus med Bluetooth-tilkobling. Har riktignok ikke blåtann tastatur, men tar gjerne imot forslag på det også. Det lønnes vel å kjøre både tastatur og mus med blåtann, sant? Har bare disse kravene: - Blåtann (selvfølgelig) - Pris: under 1000 for både mus+tastatur, under 500 for kun mus... - Bruksområde: "lett" spilling (er ikke en hardcore gamer!) samt at mus/tastis har god "feeling" - Norske taster! - IKKE stappet med mediataster! Går forsåvidt greit med det, men tastaturen skal IKKE være særlig STOR eller BRED! Hadde sett meg ut den her: https://prisguiden.no/product.php?productId=83027 - men det er vel ganske så vanskelig å få tak i, tipper jeg... Så da er vel den utelukket.. Den virket derimot superb til mitt bruk! Har dere noen forslag å komme med, hmm? Spørsmål: Trenger man å lade bluetooth tastaturer/mus, eller..? Ble plutselig litt usikker på det der jeg... Heh. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) er bare å sende e-mail/ringe og høre om de har det inne evt. hvor lang tid det vil ta å få det etter kjøp. de har det ikke ute til salg vist man ikke får tak i det. det eneste det står på er om du har lyst å vente på at de får bestilt det fra leverandør(om de ikke har det inne). denne leverandøren kan godt være i kina og da kan det hende du må vente litt før du får det. edit: ellers har jeg ikke peiling på bluetooth mus da dette er utelukket for meg som er en litt mer kresen gamer. litt off topic: dette er kansje ikke den beste tiden å legge ut et innlegg da det ikke florer med folk som kan svare på spørsmålene dine. om du ike får svar innen et døyn kan du "bumpe" tråden. da fåreslår jeg at du ikke gjør dette midt på natta. mellom 6-10 er vel da det er flest folk her. Endret 28. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kanskje Logitech MX5000? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Da ser det vel ut til at jeg ikke gidder å gå for hverken bluetooth mus eller tastatur, da dette kan være sviktende for en gamer til tider... stemmer ikke det, hmm? Og den MX5000 så helt uaktuell ut for min del. ENORM svær tastatur og noe klumpete mus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå