Fjøslukt Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei... Har i den senere tid oppdaget en del feil med visningen av enkelte html sider på min pc.. De fungerer på andre pc'er.. Problemet er at i stedenfor enkelte bannere/bilder og andre ting, vises Windows standarden "Handlingen er avbrutt" og i Opera vises bare et tomt hvitt felt... Detter er blandt annet på Sol. Der kan jeg ikke se selve topp banneren og enkelte bilder i høyre side.. Noen som har noen råd. Har ikke noe pop-up killer.. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hmm..jeg har opplevd akkurat det samme, men har ingen popup-killere eller gjort noen endringer på maskinen(e). Hvilken ISP har du? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Sjekk DNS, du har vel ikke aktivert noe WEB-filter, ad-blocker kansje. Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har opplevd det samme selv i det siste, og jeg har "tilbake" på mouse3 knappen. Og den må trykkes inn 2ganger for hver hvitfelthandling avbrutt som er. Jeg har ingen brannmur eller noe sånn.. btw. Telenor avidi isp Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har opplevd det samme selv i det siste, og jeg har "tilbake" på mouse3 knappen. Og den må trykkes inn 2ganger for hver hvitfelthandling avbrutt som er. Jeg har ingen brannmur eller noe sånn.. btw. Telenor avidi isp Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har opplevd det samme selv i det siste, og jeg har "tilbake" på mouse3 knappen. Og den må trykkes inn 2ganger for hver hvitfelthandling avbrutt som er. Jeg har ingen brannmur eller noe sånn.. btw. Telenor avidi isp Høres ut som responstiden til DNS serveren er treg, tror den må svare innen 2 sek før den prøver neste... Prøv en annen DNS, bruker ikke p2p programmer som trekker ned utlinjen din??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå