indie Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Joa, det er nok akkurat det som skjer, samme faen, alle menn kaller damene for horer når dem ikke får tlf nr... Om det skal være så jævla pes så bare gi han feil nr. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Frigata : [...] så kan du vel opplyse oss jenter hva vi skal gjøre? Kan prøve! Og da helst uten å lyve (for da er vi jo ufølsomme, ikke sant? Så påstander som "jeg har ikke telefon", "jeg husker ikke nummeret mitt" og "jeg har type" er utelukket. Jeg er veldig spent! Ser ikkje poenget med å gå rundt grøten når det kjem til å avvise ein som vil ha nummeret ditt. Dei fleste gutar tek nederlaget med fatning, og det er ikkje verre enn at ein prøver på nytt. Får ein derimot nummeret er det nok ein del gutar som får sving på turtalet. Summert opp kan ein seie at jenta sparar guten for litt hovudbry ved seie greitt i frå at ho ikkje deler ut nr. til randoms. Men det er no berre mitt synspunkt på saka Endret 6. august 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Det enkleste er å gi bort nummeret, la være å svare på meldinger, og håpe at fyren er rimelig kjapp til å ta ett hint. Av og til kan jenter vera så jævla rasshøl at eg blir uvel. altså. Sei det heller rett ut i staden for å sitte og la andre gå rundt med falske håp. Jaja vent, er jo ikkje alle gutar som blir så gira berre av å få eit telefonnr, men dei finst dei og. Det er ikke alle som tar nei for et nei, for å si det sånn. Endret 6. august 2008 av Mirann Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 sant!! Spesiellt på fylla er det svært FÅ som tar et nei for et nei har jeg merket meg. . . Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg vil ha et Nei hvis jenta mener nei. Man må da kunne ta det som en mann. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 sant!! Spesiellt på fylla er det svært FÅ som tar et nei for et nei har jeg merket meg. . . Kor vanskeleg kan det vera å opptre konsekvent utan å vera slem/ekkel/bitch? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 sant!! Spesiellt på fylla er det svært FÅ som tar et nei for et nei har jeg merket meg. . . Om jeg ikke får nummeret så pleier jeg lage bikkjeøyne og spørre om et nuss mens jeg smiler uskyldig Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kor vanskeleg kan det vera å opptre konsekvent utan å vera slem/ekkel/bitch? Hvor vanskelig kan det være å skjønne at nei faktisk betyr nei?? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kor vanskeleg kan det vera å opptre konsekvent utan å vera slem/ekkel/bitch? Hvor vanskelig kan det være å skjønne at nei faktisk betyr nei?? Har utrolig mye å si hvordan jenta sier nei på da. Om det gjøres på en latterliggjørende eller nedlatende måte forstår jeg at folk kan bli litt agressive og bli ufine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå