Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i ei jente. Svarer ikke paa sms.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frigata : [...] så kan du vel opplyse oss jenter hva vi skal gjøre?

Kan prøve!

Og da helst uten å lyve (for da er vi jo ufølsomme, ikke sant? Så påstander som "jeg har ikke telefon", "jeg husker ikke nummeret mitt" og "jeg har type" er utelukket.

Jeg er veldig spent!

Ser ikkje poenget med å gå rundt grøten når det kjem til å avvise ein som vil ha nummeret ditt. Dei fleste gutar tek nederlaget med fatning, og det er ikkje verre enn at ein prøver på nytt. Får ein derimot nummeret er det nok ein del gutar som får sving på turtalet. Summert opp kan ein seie at jenta sparar guten for litt hovudbry ved seie greitt i frå at ho ikkje deler ut nr. til randoms.

Men det er no berre mitt synspunkt på saka :)

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Det enkleste er å gi bort nummeret, la være å svare på meldinger, og håpe at fyren er rimelig kjapp til å ta ett hint.

Av og til kan jenter vera så jævla rasshøl at eg blir uvel. altså. Sei det heller rett ut i staden for å sitte og la andre gå rundt med falske håp.

Jaja vent, er jo ikkje alle gutar som blir så gira berre av å få eit telefonnr, men dei finst dei og.

Det er ikke alle som tar nei for et nei, for å si det sånn.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Kor vanskeleg kan det vera å opptre konsekvent utan å vera slem/ekkel/bitch?

Hvor vanskelig kan det være å skjønne at nei faktisk betyr nei??

Har utrolig mye å si hvordan jenta sier nei på da. Om det gjøres på en latterliggjørende eller nedlatende måte forstår jeg at folk kan bli litt agressive og bli ufine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...