Mirann Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hadde hun vært int. hadde hun sendt en melding for lenge siden. Hvorfor henge seg opp i ei som tydeligvis ikke er int.? Fins da tusenvis av andre jenter å velge mellom. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Bare ikke send mange mld, slik at du virker desperat! Endret 3. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hadde hun vært int. hadde hun sendt en melding for lenge siden. Hvorfor henge seg opp i ei som tydeligvis ikke er int.? Fins da tusenvis av andre jenter å velge mellom. Mulig hun ikke har penger på kortet, mine erfaringer sier at kanskje rundt 20-30 % av ungdommer på 16-19 pleier å ha penger på kortet. Det har også skjedd med meg at jenter ikke gidder å svare på meldinger, men så tar dem kontakt 1-2 dager seinere, hva skal det liksom bety? Og hva er det med at hvis jeg spør ei jente om flere ting i en melding gidder hun ikke svare på alt. :S Edit: Ikke send en melding til, sjansen for at hun gidder å svare på den er bortimot null, prøv å ring istedet, viser at du ikke er så jævli feig også, tar hun ikke telefonen er det enten fordi hun ikke tørr eller fordi hun bare vil bli kvitt deg. Endret 3. august 2008 av Tmz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Enten gidder de ikke svare på alt, eller så glemmer de alle spørsmålene i svarmld og ikke gidder å gå tilbake for å sjekke Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Nei men bare for å ta et eksempel. Akkurat dette har ikke skjed dmen Ei vennine av meg fikk juling av en gutt når hun var på byen forige helg. Så sender jeg en melding ala: Hei, hva driver du med? Lenge siden jeg har sett deg vi må finne på noe sammen snart Men hørte du fikk juling for litt sia? Så får jeg i svar: Hei, ligger å slapper av hjemme, ja det hadde vært kult, jeg skal på bursdagsfest til "xxx" neste helg du kan jo bli med dit. Altså hun hopper over hovedspm og svarer på det andre. Håper du kanskej skjønte litt bedre nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kanskje hun rett og slett ikke vil snakke om det? Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 ^^ ja, sånt er bare pinlig ass. Banka av en fyr? Stakkars jente. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ja det er jo en mulighet, men skjedd ved mange andre anledninger også, at de svarer kun på noen av spørsmålene:p Derfor er det mye bedre å ringe^^ da slipper de ikke unna Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lettere å slippe unna en telefonsamtale enn en melding. I meldingen står det jo faktisk svart på hvitt. En telefonsamtale kan man: a) velge å ikke ta. b) legge på når man vil (unnskyldning som lite batteri, middag, må på do) Man kan selvsagt bare velge å ikke svare en melding, så egentlig er begge like ille, men med melding får hvertfall én av partene frem budskapet sitt. Lenke til kommentar
deu Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hadde egentlig tenkt å ringe, og spør om hun ville bli med på båttur, men har vært sånn forbanna havtåke her, så har uans ikke vært mulig, samt at jeg har hatt en del å gjøre. Reiser utenlands om ikke så altfor lenge, det vet hun også. Får evt. se det ann etter ferien, men tviler på at jeg gdder. Min regel er: Aldri spør mer enn 1 spørsmål, max 2, i en sms om man skriver til ei jente. Kun 1 blir besvart uans, og hvis du kun spør om 1, og hun er interessert, så vil hun mest sannsynlig svare på det også, eller begynne på et nytt tema, men da kan du bare spørre igjen, men bruk en smiley på slutten ^^ Endret 5. august 2008 av deu Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Når ei jente ikke svarer på sms kan du la det gå noen dager og prøve igjen, men skriv da som om den første meldingen ikke ble sendt (og gjerne om noe annet). Hvis du ikke får svar på andre meldingen kan du ligge unna. Kan være at hun ikke har hatt mulighet til å svare, men da ligger ballen uansett hos henne. Lenke til kommentar
ellys Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Min approach til sms som jeg har fått gode konsistente resultater med, hovedsakelig med jenter jeg møter på gata, byen, jobb/skole sammenheng, altså jenter jeg ikke omgås til daglig (cred deangelo) Hei xxx! Var morro å møte deg igår...hva planer har du denne uka? Lyst til å møtes opp og ta en kopp med noe varmt og en stimulerende samtale? Snakk med meg. Om jeg ikke får svar på denne, sender jeg mld 2-3 dager etterpå Hva, spiller du hard to get allerede! Morro. Snakk med meg. --- Denne funker bra for meg. Feel free og stjele den ordrett, jeg har sluttet med sms og ringer alltid, men denne fungerte for å sette opp day2s for meg, (17 vellykete day2 setups, kun 1 flaka for meg og svarte ikke smsn) Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hæhææææææææææææææææææææhæhææ.. :!: avslutter du seriøst meldingene med "sSnakk med meg."? Så.. utrolig harry. "Talk to me baby" Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Talk 2 me babeh! *ROFL* Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det enkleste er å gi bort nummeret, la være å svare på meldinger, og håpe at fyren er rimelig kjapp til å ta ett hint. Av og til kan jenter vera så jævla rasshøl at eg blir uvel. altså. Sei det heller rett ut i staden for å sitte og la andre gå rundt med falske håp. Jaja vent, er jo ikkje alle gutar som blir så gira berre av å få eit telefonnr, men dei finst dei og. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 "Snakk med meg." Hahaha evig bra. Btw. venninna som ble banka opp på byen av en fyr, det er jo ikke pinlig for henne, det burde være jævlig pinlig for han duden, han eier jo ikke baller som driver å slåss med ei kvinnfolk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Frigata : Siden du vet akkurat hva man skal gjøre når en fyr man er totalt uinteressert i ber om å få telefonnummer, så kan du vel opplyse oss jenter hva vi skal gjøre? A) Gutt: Helaaaaau, ååå fy faaan, du va dæli! Jævli fine brøst!! Kann æ fåå nommere ditt?? *hikk* B) Gutt: Hei! jeg kunne ikke unngå å legge merke til deg fra andre siden av baren. Du har utrolig vakre øyne! Kan jeg få nummeret ditt tror du? Og da helst uten å lyve (for da er vi jo ufølsomme, ikke sant? Så påstander som "jeg har ikke telefon", "jeg husker ikke nummeret mitt" og "jeg har type" er utelukket. Jeg er veldig spent! Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det er den enkle løsningen, men for å unngå masing og massevis av spørsmål blir det vel fort til at man gir ut nummeret og bare ignorerer han senere. Ikke at jenter har spurt meg om nummeret mitt, men jeg hadde nok uansett gitt det ut og heller latt være å svare hvis hun ikke var verdt å bruke tid på. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hun: Nei beklager Han : Hvorfor ikke? Hun: Jeg har ikke lyst/ Jeg er ikke interessert Han: Fy faen, jævla hore. Trivelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå