Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i ei jente. Svarer ikke paa sms.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehehe, ja sant .

Jeg har iallefall aldri "spilt hard to get". Får jeg ei trivelig meningsfyllt melding fra fyren jeg er keen på, ja da er jeg faen meg dum om jeg lar være å svare :p

Det viktigste å passe på er jo å sørge for at man ikke alltid er den som sender den første meldinga. Da blir det bare mas. Får man ikke svar på en melding sender man iallefall ikke en til. Og drit i å send meldinger som "gjør på" med mindre du har tenkt å spørre vedkommende om de vil bli med på noe gøy dersom de ikke gjør noe spesiellt. Svært få jenter er interessert i å dele informasjon om deres gjøremål flere ganger daglig. Det blir bare stalker-aktig

Lenke til kommentar

Hele pointet med meldinga mi var aa se om hun svarte, for saa aa spoerre om hun ville bli med meg paa en baattur eller noe saant. Har baat nemlig. Er ikke stor fan av slike gjoer paa meldinger jeg heller, sender svaert faa av de. Kunne sikkert skrevet og spurt om noe annet, men hadde det gjort noen forskjell tror dere?

Endret av deu
Lenke til kommentar

Ikke meld igjen er nå mitt tips, hun har nr ditt og vil hun kontakte deg ja så gjør hun det. Det er som regel en grunn til at folk ikke svarer, de vil ikke snakke med deg.

Og hvis du nå absolutt skal sende en melding til, så for all del ikke nevn den første meldingen. Og prøv å ha en grunn for å sende meldingen og gjerne litt innhold. "Sjera?" er ikke akkurat så sjarmerende.

Lenke til kommentar

Personlig så ville jeg ikke ha tatt opp faktum at første meldinga ikke ble svart på.

Vær nonchalant :)

Oddsene peker mot at hu glemte å svare, mista mobilen eller hinter til at hu ikke er intressert. Ikke i noen av disse situasjonene ville benevning av sms nr.1 hjelpe :p

Lenke til kommentar
Du kan jo vente litt og ringe å spørre om hun vil være med å finne på ett eller annet... Men ville ikke nevnt den sms'en ;)
Bør jeg da foreslå noe eller kaste ballen over til henne, og se om, og evt. hva, hun foreslår?

Over en uke siden jeg sendte den smsen btw, så hun har jo hatt temmelig god tid på seg til å ta kontakt.

Endret av deu
Lenke til kommentar

jeg likte forslaget ovenfor om å sende en sms der du sier du har tenkt deg ut med båten i morgen eller noe, og spør om hun vil være med.Båt-date is the best. Og for all del, ikke nevn den første sms'en. Hvis hun er av de som ikke har penger på kortet kan det være lurt å ringe Istedet for å sende sms

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...