Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i ei jente. Svarer ikke paa sms.

Anbefalte innlegg

Hei.

Paa arbeidsplassen min, sommerjobb, har jeg faatt temmelig grei kontakt med ei jevnaldra jente. Har jobbet sammen med henne foer, paa den tidligere arbeidsplassen min (kort periode, en god stund siden, fikk ikke noe saerlig kontakt med henne da). Snakket en del med henne, ikke veldig personlig, men grunnleggende info, interesser osv. Hun snakker en god del, om jeg bare kommer med noen bra spoersmal. Hun har tatt initiativ til aa snakke med meg, spesielt i begynnelsen, men det dabba av mer etterhvert. Jeg synes hun er en veldig soet og morsom jente, og jeg kunne tenkt aa bli bedre kjent med henne. Har ved 2 anledninger spurt henne om hun vil bli med paa butikken i pausene, saa jeg kan faa vaere litt alene med henne, men ikke noe interesse. En av de siste dagene lurte jeg paa om jeg kunne faa mobilnr. hennes, saa vi kan holde kontakten, om hun ville. Det fikk jeg, ringte henne rett etterpaa, saa hun fikk nr. mitt. Sendte saa en sms paa kvelden, men fikk aldri svar. Ikke hoert noe siden, noen dager siden dette. Spurte en kompis om dette, og han bad meg ta det med ro, og vente paa svar, ellers var hun nok ikke interessert.

Vil ikke virke innpaasliten, saa hva skal jeg gjoere? Er hun ikke interessert? Sende en sms til? Er veldig sikker paa at hun har dekning paa mobilen.

Er lite keen paa aa waste tid paa en jente som ikke vil ha kontakt med meg. Er vel slik at noen jenter vil at gutten naermest skal kjempe for oppmerksomheten hennes, at jentene gjoer seg kostbar, for aa sjekke interessen?

Har aldri vaert i noe forhold foer, saa er ikke helt stoedig paa dette med jenter, med det har bedra seg veldig :thumbup:

Gutt, 19 aar gammel

Endret av deu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltids mulig at hu er tom for strøm på mobilen, eller rett og slett har mistet den.

Men hvis ikke -

Tenk deg om. Hvis hun vil at du skal vise mer interesse, så er det bare positivt at du maser litt. Hvis hun ikke vil ha noe med deg å gjøre finner du det fort ut etter litt mas.

Så samme hva situasjonen er så bør du ikke bare gi opp og kutte kontakten, for da har du ikke en sjangse i havet :p

Lykke til.

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert hun har penger på kortet. Eller så er hun kanskje som meg: Leser meldingen, svarer på den mentalt, og glemmer det bort. Hva skrev du i meldinga? Det er jo ikke sikkert hun vet hva hun vil svare ennå, eller kanskje hun ikke vet om hun vil svare i det hele tatt. Er ikke så lett å vite uten å ha vært inni hodet på jenta.

Lenke til kommentar

Sikker på at hun er singel? 8D

Kanskje sms'en ble tilfeldigvis slettet. Jeg klarer alltid å slette dem når jeg mottar sms samtidig som jeg driver og fikler med mobilen. Noe som gjør at jeg verken får vite hvem er var fra og hva det handlet om.

Og hva var innholdet i meldingen og da? 8P

Hvis du fortsatt jobber med henne så er det bare å gå rett bort og spørre om sms hadde kommet trygd frem.

DU får ringe henne igjen.

Lenke til kommentar

Ah, jenter MÅ jo ha oppmerksomhet da. Hun spiller hard2get, spørsmålet er bare om du vil bli med på leken hennes eller ikke.

Foreslår at du stiller deg i samme posisjon, hard2get, ikke send flere meldinger, unngå henne litt på jobb, men du svarer seff og sånn hvis hun spør deg om noe. Ha en innstilling som at det er en ære for henne å få snakke med deg. Vær umåtelig overlegen, se ned på henne nesten. Til slutt vil hun bli så nysgjerrig og into deg at rollene er snudd, og hun må løpe etter DEG.

Hvis denne jenten er 19 år og nogenlunde oppegående har hun sikkert hatt MANGE gutter som har prøvd seg. Sikkert tusen andre gutter som har sendt henne melding, hun har svart, og that's it. Skill deg ut. Vær som henne, bytt om på rollene.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Som alle dem andre sier virker det ikke akkurat som de mest positivt hintene nei. Kan selvfølgelig være en LITEN sannsynlighet for at hun leker hard to get, er redd (kanskje du går for fort fram elns) ikke godt å si.

Jeg bemerker meg at du fikk tlf-nr, man får ikke bare et tlf-nr sånn uten videre :)

Men syns ikke det var en bra ting at du ringte OG sendte melding samme dag, du burde nok ha prøvd å unngå det, hvem vil ha noen som skal kontakte deg hele tiden? :S, du må vise at du faktisk har andre ting å gjøre i livet ditt og :), ikke bare å prate med henne hele tiden, blir for mye.

Tenk på det:

Du møter henne på jobb, dere prater, dere drar hjem hver for dere, og du prøver å kontakte henne nok en gang.

Hadde jeg vært jente hadde jeg nok tenkt på hvor det blir av utfordringen, vil du ha noen som du kan få med engang? (neppe) ;), ro ned på!

Vær overlegen...Mennesker vil ha det de ikke kan få, du gir jo så og si deg selv bort gratis ;)

Lenke til kommentar

Det gjest over meg sier er så sant at det er trist. Vi mennesker er egoistiske og grådige vesener! Vi fråder etter det vi ikke har, selv om vi i utgangspunktet ikke vil ha det.

Jenter MÅ ha noen å løpe etter. Om gutten byr seg frem gratis er det ingen spenning i det lenger, equals NOT interested.

Lenke til kommentar

Gjesten over meg sier at du ikke får et telefonnummer sånn helt uten videre.

Det er FEIL

Jeg har ikke samvittighet til å si nei til å gi en fyr mobilnummeret mitt hvis han spør og jeg er singel. Jeg sa nei en gang jeg møtte en fyr på fylla og han var innpåsliten. Han spurte, og jeg sa "beklager, jeg har ikke mobiltelefon, den har drukna". Så tittet han mot vennene mine og spurte om ikke en av de kunne ta nummeret hans slik at jeg kunne ringe han osvosv. Ble bare en hel bråte med dumme bortforklaringer.

Det enkleste er å gi bort nummeret, la være å svare på meldinger, og håpe at fyren er rimelig kjapp til å ta ett hint.

Lenke til kommentar
Gjesten over meg sier at du ikke får et telefonnummer sånn helt uten videre.

Det er FEIL

Jeg har ikke samvittighet til å si nei til å gi en fyr mobilnummeret mitt hvis han spør og jeg er singel. Jeg sa nei en gang jeg møtte en fyr på fylla og han var innpåsliten. Han spurte, og jeg sa "beklager, jeg har ikke mobiltelefon, den har drukna". Så tittet han mot vennene mine og spurte om ikke en av de kunne ta nummeret hans slik at jeg kunne ringe han osvosv. Ble bare en hel bråte med dumme bortforklaringer.

Det enkleste er å gi bort nummeret, la være å svare på meldinger, og håpe at fyren er rimelig kjapp til å ta ett hint.

Signerer her jeg og. Har valgt den feige løsningen noen ganger. Og noen nekter å gi seg før de får rette nr. :mad:

Lenke til kommentar

Skal vi se. Har ikke hatt muligheten til aa svare foer naa. Jeg skjoente at det kan, muligens er, hint, men jeg har saapass lite erfaring naar det gjelder jenter, forhold, at jeg tenkte at hun kanskje leker hard to get som dere sier. At hun vil at jeg viser veldig mye oppmerksomhet, men jeg er ikke akkurat den personen som liker aa mase, saa bedre aa spoerre her, foer jeg evt. viser mer interesse. Jeg vet ikke om hun er singel, hun har bodd i en annen by et aar naa, saa mulig hun har et avstandsforhold. Skjoenner at om en jente vil prate med en, at det ikke betyr at hun er keen, men jeg har et positivt inntrykk av henne, saa tenkte naa aa se om hun er interessert. Bare for aa ha en ting klart, jeg har _aldri_ ringt henne, som gjest sier. Hun liker veldig godt soling, bading, baatturer naa paa sommeren, har i alle fall snakka en del om det, saa jeg sendte en hyggelig sms om hun hadde vaert paa sjoen eller bada i dag, og saa skrev jeg i samme slengen at jeg hadde bada osv. Helt enkel sms, for aa se om hun i det hele tatt svarte. Er det saa ille da, samme dagen, sent paa kvelden, som jeg fikk nr.?

En ting jeg reagerte paa like etter at jeg fikk nr. var, at naar jeg ringte henne opp, saa sa jeg at jeg ringte henne opp, saa hun kunne faa mitt, og da sa hun _Ja, du ringte for aa se om det var rett nr, ja, hehe_ Merkelig kommentar ja, eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...