Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Planlegger å kjøpe lett-mc

lur4d

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt som fylte 16 år for et par måneder siden, og nå vurderer jeg å kjøre opp til lett-mc lappen (A1?).

Sitter å titter (hehhh, det rimte jo) på et par sykler nå, og har lagt min elsk på Daelim Roadwin.

Noen tips/anbefalinger osv. til en som er helt grønn på dette? :) Har ingen planer om å trimme, enda.

Skal etter planen ta lappen til våren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lyst på fart og turtallskick jaa : )

Kommer an på hvilket vedlikehold det er snakk om.. er vel ikke verdensmester i mekking.

Når det kommer til utseendet så vil jeg at den skal ligne en daelim roadwin, evt. en racing.

Lenke til kommentar

Daelim Roadwin er ikke mye til turtallskick ettersom det er 4 takt.

Av 2 takt og racing så er dette de mest aktuelle:

Aprilia RS - Versioner: 97-98' 99-05' 06-08'

Cagiva Mito - Versioner: 94-07' 08'

Honda NSR..

4 takt racing:

Yamaha YZF-R 125

Lenke til kommentar
Har lyst på fart og turtallskick jaa : )

Kommer an på hvilket vedlikehold det er snakk om.. er vel ikke verdensmester i mekking.

Når det kommer til utseendet så vil jeg at den skal ligne en daelim roadwin, evt. en racing.

Da er den perfekte sykkelen en Cagiva Planet og Cagiva Raptor ;) Kan også kikke litt på Aprilia Tuono, selv om den er langt ifra så pen som Cagiavene jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Du har vel ikke tenkt noe ala cross? I tilfelle er Yamaha DT125R det beste valget. Hvis du hiver på et eff. anlegg så river det fra de fleste andre lettmotorsykkler. Har en slik selv og har kjørt ifra bla Aprilia RS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...