Paulex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Lurer på om noen vet om noen "turn based" PSP spill som kunne ligne på pokemon eller digimon på Nintendo DS til PSP. Har spilt jeanne d'arc og final fantasy war of the lions, men blir liksom ikke helt det samme. Noen tips? Det som er tingen er at dama liker og samle på ting, slik man gjør i pokemon pearl og digimon world ds ect. Og "åååh så søt den var" og slike ting. Det som er at jeg får aldri DS'en igjen hvis hun setter seg ned med det, derfor lurte jeg på om det var mulig å finne noe lignende til PSP slik at hun kunne sitte med den istede! Endret 28. juli 2008 av Paulex Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Skal ikke si for sikkert men tror ikke jeg har sett noen slike spill til PSP, eventuelt kan du jo kjøpe en DS til Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tror ikke det finnes noen slike samlespill til PSP. Spink og spar og kjøp DS med pokemon til henne til jul, eller bursdag om den kommer først, men det er det eneste tipset jeg kan gi deg. Om noen andre vet om noe, er nok deres løsninger bedre... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 nærmaste du kjem er vell Monster Kingdom Jewel Summoner. Bedre storyline der enn pokemon. ;p Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Du vet at med rett programvare så kan du spille Pokemon spill på PSP, gjennom gameboy advance emulator. Funker som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå