Sondre2k Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 shadow and darkness, visit me at night, in my backroom of my mind. nokken bjelle som ringe hos nokken? (A) det e ein eller anna video, der ein gammal seie samme setninga opp og opp igjen. takk for svar Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva er det du vil ha svar på egentlig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Fra hvilken film/serie kommer det sitatet er vel spørsmålet. Endret 28. juli 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei, det er vel en videoen hvor seeren skal hypnotiseres og spørsmålet er om vi har hørt om den. Det har ikke jeg Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Litt uklart av uforutsette hendelser og at jeg ikke skreiv det . Men ja, det er en hypnotiseringsvideo der en mann sitter å snakker og det jeg kan huske han sa var "shadow and darkness, visit me at night, in the backroom of my mind". Den var litt kul, men klarte ikke å google meg fram til den, så derfor lurer jeg på om det er noen som har peiling på hva videoen heter litt bedre forklart forhåpentligvis Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dr. Rabailkal du er ute etter? Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jepp, thanks nedtur at det var sånn skremme greier, håpte det skulle vere noe kult noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå