Solefald Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Visst eg ikkje barberer meg på rundt 3 dager, så begynner eg å få sårt og rett og slett litt vondt utslett på eit lite området langs kanten av kjeven. 2-3cm langt og alltid på samme plassen. Eg barberer med håra kver gang, så er det inngrodde hår eller noke sånt? noken som har tips? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Har du prøvd med fuktighetskrem? A-Derma er kjempefin på all slags tørr og irritert hud Barberingsskum? Bruker du det? Edit: Leif Endret 28. juli 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 bruker den vanlige gillett barber skummet. Fuktighetskrem har eg ikkje prøvd. "gnikke" på kver gang etter barbering? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ja, kanskje det hjelper? Jeg vet ikke, eller smør på før du får disse røde prikkene. Ellers ville jeg kanskje stukket innom et apotek neste gang du er i byen og hørt der Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Eg spurte rett og slett fadern i går og, han sa det måtte pirkast ut med nål eller lignande. han hadde hatt deg og. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Bruk aftershave balm, det funker fett! Fukter opp huden i slike tilfeller Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 stiller meg litt tvilsom til at div kremer skal snu skjeggvekst som går innover.. men eg får gi det eit forsøk. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det mykner opp huden, slik at tørre stumper og slik ikke stikker/klør. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg har god erfaring med denne: http://www.barbershop.no/productdetails.ph...;subkategori=48 Sprayer på litt på områdene jeg pleier å få inngrodde hår og det holder det vekk. En god aftershave hjelper også endel http://www.barbershop.no/productdetails.ph...;subkategori=49 Det står noen gode tips til produkter i forumet på den siden også Endret 29. juli 2008 av tonna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå