Trollfjes Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har 2 ting som kan skremme smårollingene bort fra leiligheten din: * Lat som du har sinnsforvirrelser * Brøl FAEN hver gang du f.eks taper i et spill Altså av dette mener jeg at du kan bli skikkelig sint av ingenting, bare finn en grunn til og bli sint og brøl ut for det, de små jentene/store jentene vil reagere negativt på dette og tro at du er skummel. Når du brøler når du spiller blir de også litt redde av denne reaksjonen, a la når de spiller så kommer du bort og spør om du kan bli med, og når du får være med så brøler du masse banneord ut osv. Neste gang du spør om det samme så går ungene ut Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Start GH3 så prøver du deg på Dragonforce - Through the fire and flames på expert, spill til du klarer den, skal love deg det blir en masse brøling, svette og tårer Enkelte folk er vel bare sånn.. har selv en slik opplevelse av en dame som er fra Jamaica. Begynte med at vi pratet litt og sånn, så skulle hun da komme på besøk hjem.. og hva var det jeg så når jeg kom tilbake til huset? Hun hadde gått rett inn, TATT VINEN TIL PAPPA, satt og drakk opp hele flasken og røykte, samt hørte på høy musikk med Bose-anlegget mitt.. Sendte henne på hue ut og sa at sånt finner jeg meg ikke i. Hun er vel en 23 år gammel.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har 2 ting som kan skremme smårollingene bort fra leiligheten din: * Lat som du har sinnsforvirrelser * Brøl FAEN hver gang du f.eks taper i et spill Altså av dette mener jeg at du kan bli skikkelig sint av ingenting, bare finn en grunn til og bli sint og brøl ut for det, de små jentene/store jentene vil reagere negativt på dette og tro at du er skummel. Når du brøler når du spiller blir de også litt redde av denne reaksjonen, a la når de spiller så kommer du bort og spør om du kan bli med, og når du får være med så brøler du masse banneord ut osv. Neste gang du spør om det samme så går ungene ut Utrolig morsom post! TS: Fint at det ordner seg etter hvert Kjente jeg hisset meg opp ganske bra da jeg leste førsteinnlegget. Men som This is David sa; si nei av og til, hvis ikke kan det fort ende opp i lignende situasjoner.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den der funker ikke over tid, tro meg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Er takler ikke slike ting. Nye folk osv. Endringer i livet. Og enda værre at de er på mine ting da. Blir "rar" i hodet. Vet ikke hvordan jeg skal si det. Men for meg tar det god tid før jeg blir normal. Noenganger ikke i det hele tatt. Fattern drog noe dråg hjem engang, ble "rar" og deprimert i flere månder. Takler ikke store endringer i livet. Men det tar litt tid, så er det ok. Endret 16. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg hadde blitt fly forbannet om dette var mine ting. Ord strekker ikke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå