toshast Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Rock Band har enda ikke kommet til PS3 i Europa, i hvert fall ikke i Norge. Jeg var nettopp i USA og så mange steder der de solgte RB. Men jeg tørde ikke ta sjangsen. Så jeg lurer på om det er mulig å kjøpe RB fra www.amazon.com og spille den på min norske PS3? Altså, er det mulig å spille et utenlandsk spill, på en norsk konsoll? Takker, Toshast! Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Etter det jeg har hørt og lest så er alle ps3 spill sonefrie, så jeg tror nok du kan kjøpe spillet fra amazon og spille det på din ps3 uten problemer Lenke til kommentar
toshast Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Etter det jeg har hørt og lest så er alle ps3 spill sonefrie, så jeg tror nok du kan kjøpe spillet fra amazon og spille det på din ps3 uten problemer Ok, takker for svar! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 har selv utallige timer på RB, så det går smertefritt.. Du må kjøpe en usb hub om du vil spille med alle 3.. (dersom du har 40gb ps3) Si ifra om du vil kjøpe en gitar ekstra også, for har en som ligger her til overs.. Men, det hører ikke hjemme på denne delen av forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå