Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o
vi sender nye tirsdag  

lige meget om de er kommet tilbage eller ikke

:oops:

Det kan enn en si er kundeservice :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vi sender nye tirsdag  

lige meget om de er kommet tilbage eller ikke

:oops:

Det kan enn en si er kundeservice :D

Ja, dette var tross alt bra service.

Litt ironisk at displayet jeg bestilte én uke senere fra Usa ankom tidligere enn den danske pakka dog.

Lenke til kommentar

Hvis chippen skulle sende displayene på tirsdag, burde ikke vi som har bestillt fått forespørsel om personnr ?

Det var jo det som var feil ced første sending.

Men jeg har ikke fått mail av chippen om forespørsel om personnr.

Litt rart det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Hvis chippen skulle sende displayene på tirsdag, burde ikke vi som har bestillt fått forespørsel om personnr ?

Litt rart det der.

Hva skal de ha personnr. for da? De sender det som gave. Trenger ikke noe opplysninger da.

Lenke til kommentar

Litt rart det der.

Nah, egentlig ikke, det gjelder visst kun hvis det *SKAL* fortolles...

Men det virker som om det er litt kaos hos Tollvesenet, som sagt ba de om personnr. på pakke til oss som ikke skulle fortolles.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Å hvordan vet du at pakken er sendt ? :shrug:

Sendte mail til chippen.dk og da var den akkurat sendt avgårde. Får den vel i begynnelsen av uka tenker jeg :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Har ikke fått noe pakker enda. Driver chippen.dk og drar oss i nesa eller hva? De gir jo ikke fra seg noe tracking nummer eller forteller noe om statusen.

Begynner å bli rimelig pissed her. Får jeg ikke varene snart, så skal jeg ha pengene tilbake med tapt renter. Hvis ikke så kjører jeg en sak av ren prinsipp

:grumpy::evil: :x

Leif :roll:

Lenke til kommentar
Kjøp hos en bidige norsk forhandler da folk... Da selv om det er billig his chippen, så tar det ikke så lang tid her i norge.  :D

Nerd dust fjols, ingen selger det her dah. Bare horete 3dfxcool med kjipt dritt til 400% mer.

Men nå må chippen.dk få fingern ut av r*va, har ikke fått noe ennå jeg heller, hvis de sendte de ut for over en uke siden, burde de vært her for lenge siden !

Lenke til kommentar

Begynner å bli prektig dirtlei jeg også

Jeg skal også ha pengen til baken om ikke pakken kommer snarest.....

Lurer på hva chippen driver med der nede i danmark, ikke ordner opp i alt rotet med norges sendingene, i hvertfall...

Lenke til kommentar
Kjøp hos en bidige norsk forhandler da folk... Da selv om det er billig his chippen, så tar det ikke så lang tid her i norge.  :D

Nerd dust fjols, ingen selger det her dah. Bare horete 3dfxcool med kjipt dritt til 400% mer.

Men nå må chippen.dk få fingern ut av r*va, har ikke fått noe ennå jeg heller, hvis de sendte de ut for over en uke siden, burde de vært her for lenge siden !

Gå å smelt da .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...