Gå til innhold

Anbefalte innlegg

gått noen dager nå. hørt no fra dem?

 

Fikk denne for en uke siden:

 

Jeg har ENNÅ IKKE mottat noen pakke fra dere.

Dere har også unnlatt å svare på tidligere mail fra meg.

Jeg forlanger å bli informert om hva som skjer,

har dere rett og slett gitt opp ?

Leveringstid på over 3 måneder er ikke akseptabelt.

 

Også veldig irriterende å høre at dere svarer potensielle nye norske

kunder via mail at tidligere bestillinger har "ordnet seg", når vi er

mange (alle?) som ikke har mottatt noe ennå.

det skulle der gerne værer styr på så i får hvad i skal ha

 

Hvis du har lyst til at læse om vore produkter og har brug for guider til noget

har vi siden

http://www.casemoddings.dk hvor du kan finde guids og test samt mange andre

spændende ting og sager

 

Ble selvfølgelig ekstremt provosert over det intentsigende svaret, og skrev mail tilbake hvor jeg spurte i klartekst:

HVOR ER PAKKEN ?

Og dette har de da som vanlig ignorert.

 

Det er ikke noe håp igjen gutter, vi får gjøre noe sammen. Hva med å lage en privat diskusjonsgruppe for emnet ? DMPower, jeg kunne tenke meg å høre hva kontakten din sa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

pakkerne er i norge hvorfor de ikke er udlevert oppe ved jer ved vi rent faktisk ikke

men der er en der ved at undersøge det der oppe

Fikk dette akkurat i svar fra chippen.dk men jeg har anmeldt forholdet så chippen vil motta et brev om dette de nærmeste dagene.

Da håper jeg det blir fart på sakene(altså $ inn på konto igjen)

Lenke til kommentar
pakkerne er i norge hvorfor de ikke er udlevert oppe ved jer ved vi rent faktisk ikke  

men der er en der ved at undersøge det der oppe

Fikk dette akkurat i svar fra chippen.dk men jeg har anmeldt forholdet så chippen vil motta et brev om dette de nærmeste dagene.  

Da håper jeg det blir fart på sakene(altså $ inn på konto igjen)

 

Interessant at de svarer en forskjellig versjon til alle som spør.

Hvordan fungerer det da, må vi alle individuelt anmelde, eller vil din anmeldelse rulle opp alle forholdene ?

Hvilken instans anmeldte du hos ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg anmeldte det gjennom lokale politistasjonen for så å føre det videre til Danmark.

 

Chippen.dk er de største svindlere på dansk jord. Og hvis de hadde sendt de #"¤"# pakkene hadde de selvsagt gitt oss "tracking" nummeret også men det har jeg aldri fått så det her er bare ren og skjær svindel

 

 

IKKE BESTILL ELLER HA NOE MED CHIPPEN.DK Å GJØRE

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi kan eventuellt prøve å true litt med avisoppslag i danske/norske/svenske aviser. Om vi får stemplet de som svindelere så vil vel de automatisk få mindre kunder, mindre omsetning osv.

 

så da kan vi endelig se UFFE PEDERSEN sitte arbeidsledig og leve på mine 900 kr som jeg har overført til den drittsekken.

 

Jeg har ikke pratet med politiet enda, men har tenkt å gjøre det. Forbrukerrådet i norge har ikke svart på mailen min. Spørs om jeg må ringe til disse luringene..

Lenke til kommentar
Vi kan eventuellt prøve å true litt med avisoppslag i danske/norske/svenske aviser.  Om vi får stemplet de som svindelere så vil vel de automatisk få mindre kunder, mindre omsetning osv.

 

så da kan vi endelig se UFFE PEDERSEN sitte arbeidsledig og leve på mine 900 kr som jeg har overført til den drittsekken.

 

Jeg har ikke pratet med politiet enda, men har tenkt å gjøre det. Forbrukerrådet i norge har ikke svart på mailen min. Spørs om jeg må ringe til disse luringene..

 

Vel, dansk forbrukerråd er det ikke noen vits i å kontakte:

 

Hej og tak for henvendelsen.

 

Desværre kan Forbrugerrådet ikke behandle klagesager, men istedet

foreslå at I retter henvendelse til det statslige Forbrugerinformationen

på deres telefoner. Ring ml. 9-12 tirsdag til torsdag på 70 13 13 30.

 

Noen som føler for å snakke pølsespråket ?

Jeg anmelder uansett forholdet til norsk politi i morgen, er nok eneste måte de skjønner at vi mener alvor på.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er det eneste som hjelper ja.

Si fra hvis noen skal ringe. Vil gjerne ha tilbake mine 1340,- også.

Vet ikke åssen det er å anmelde ting i utlandet i norge men det er absolutt lov å prøve ja.

 

Hadde likt å fått en kommentar fra chippen her snart, de gidder jo ikke engang forsvare seg.

Lenke til kommentar
Vi kan eventuellt prøve å true litt med avisoppslag i danske/norske/svenske aviser. Om vi får stemplet de som svindelere så vil vel de automatisk få mindre kunder, mindre omsetning osv.

 

så da kan vi endelig se UFFE PEDERSEN sitte arbeidsledig og leve på mine 900 kr som jeg har overført til den drittsekken.

 

Jeg har ikke pratet med politiet enda, men har tenkt å gjøre det. Forbrukerrådet i norge har ikke svart på mailen min. Spørs om jeg må ringe til disse luringene..

Hehe, må jo skjønne at stakkaren ikke kan ha det så godt !

For det første bor han i et land der det høres ut som dem spyr hver gang de skal åpne kjeften for å slippe ut noen ord.

Og for det andre når han heter Uffe til fornavn, er det jo soleklart hva slags oppvekst mannen har hatt ! "Sikkert ikke blitt mobba til nesten-selvmord, NEIDA !"

Men nå har han jo fått tatt igjen på noen stakkarslige nordmen som frivillig sender opptil flere hundrelapper nedover til Danmark, troende at stakkaren skal sende noen skranglete data-deler til oss.

Bra gjordt Uffe, nå har du virkelig fått tatt igjen !

900kr fra Becks og 400kr fra meg, det blir hele 1300kr som du kan godte deg på Uffe !

Et godt råd til en som ikke har det så godt, drikk deg full for de 1300kronene da glemmer du alle sorger, ihvertfall for en kvled.

 

Håper du leser denne posten og innser hvor vannvittig dum du får deg selv til å se ut ! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...