chippen.dk Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Vil lige sige at vi er forholds nye i at send dem til norge og der kan værer lidt starts problemer men vi gør det så godt vi kan så dem som har lagt bestilinger ind på dem skal også nok få dem de skulle værer under vejs til jer vis i ikke allered har modtaget dem vi er også ved at bygge vores shop system om så det både kan tag bestilinger fra norge og sverige det kommer meget snart op at kører ind til da går det lidt manuelt og lidt langsomer ind det skal dvs og vi beklager så meget mvh chippen.dk www.chippen.dk Lenke til kommentar
chippen.dk Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 vi glemte lige og fortælle at vi har lavet et par guids til de LCD displays så folk har letter ved at samle dem selv om der følger diagramer og alt med så har vi fået lavet to guider til dem også de guider går til alle vores typer i displays vi har også fået en snak med vores bank systm så det ikke koster veksel gebyr for jer når i skal købe hos os det skulle gå fint og overføre i både norske og svenske kroner frem over url til guid siden er http://www.casemodding-world.dk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Høres bra ut. Full forståelse og alt som er nytt, går ikke alltid som planlagt. Bra med feedback. Setter stor pris på det Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Bra at dere til slutt har gått med på å sende til Norge... Men bestillte for over 1,5 måned siden... Betalte noen uker etter.... Har enda ikke fått displayet..... Begynner å bli passe lei av å vente...... Lenke til kommentar
chippen.dk Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 vi har haft lidt problemer og ved der er nogle pakker på vej retur til os oppe fra norge så et eller andet er gået galt med en del bestilinger med vi er ved at finde en løsning med post dk så de kommer rigtig frem Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ja.. da får jeg håpe att mitt kom i retur og at det blir sendt på nytt så fort som mulig.... Må nesten ha det før TG..... som er i påskeferien. Lenke til kommentar
chippen.dk Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 vi gør hvad vi kan for at det bliver i orden Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Fint.. da blir vi bare nødt til å vente. Lenke til kommentar
chippen.dk Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 vi får det fixet så fort som muligt det er sikkert Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 vi får det fixet så fort som muligt det er sikkert Grunnen til at de som har bestilt de siste månedene ikke har fått pakkene sine, er at dere ikke skriver på fødselsnummeret til mottakeren, slik det er blitt lovbestemt at må gjøres ifølge tollvesenet. Mer om dette på http://www.toll.no/kunde_info/fortolling_f...r/fodselsnr.htm Har en kamerat som importerte et kamera, og dette skjedde med han. Etter at pakken hadde ligget til fortolling i 2 uker, ringte han dem, og da sa de at de "ventet på dokumentasjon fra fraktselskapet", noe fraktselskapet var helt uvitende om. Dermed ble pakken bare liggende. Det de i praksis skulle ha tak i var fødselsnummeret til kameraten min, og så snart han oppga det, ble pakken fortollet og sendt videre. Mistenker at dette er grunnen til at det er gått over 4 uker siden jeg bestilte fra chippen.dk uten å ha sett noen pakke ennå. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Spåk tydninga mi er ikke 100%, men er det slik at chippen.dk har begynt å sende til norge, eller har de begynt å sende lcd display til norge? Må varene kjøpt hos chippen.dk gjennom tollen? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Håper virkelig det er grunnen... Da kan bare chippen sende mail til oss som ikke har fått pakkene og sprørre etter fødselesnummeret våres, og sende pakken en gang til. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Håper virkelig det er grunnen...Da kan bare chippen sende mail til oss som ikke har fått pakkene og sprørre etter fødselesnummeret våres, og sende pakken en gang til. Jah, jeg håpet på en enda bedre løsning ved å kontakte tollvesenet selv, får se hva som skjer. De sender vel herligheten tilbake igjen når det har ligget der et visst antall uker. Det er i hvert fall HELT uaktuellt å betale ekstra frakt utover de spinnville 136 kronene første gang pga. at chippen.dk ikke har lest seg opp på tollregler før de begynner å sende til Norge. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jah' date=' jeg håpet på en enda bedre løsning ved å kontakte tollvesenet selv, får se hva som skjer. De sender vel herligheten tilbake igjen når det har ligget der et visst antall uker. Det er i hvert fall HELT uaktuellt å betale ekstra frakt utover de spinnville 136 kronene første gang pga. at chippen.dk ikke har lest seg opp på tollregler før de begynner å sende til Norge.[/quote'] Nei får ikke håpe de tar seg ekstra betalt av en feil dem har begått selv. Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tror det vil ordne seg til slutt. Chippen.dk er såpass seriøse i hjemlandet at denne "norske" hendelsen ville vært veldig dårlig image. Chippen.dk ordner opp til slutt Lenke til kommentar
chippen.dk Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 vi er ved at fixe med det dansk post væsen så vi kan bruge vores standart fragt pogram til og send til udlandet med der kommer en post dk programør her i denne ugen så skulle alt værer fixet og klar igen for de først pakker er gået tabt der oppe vi har et hlevte med at bare få dem tilbage mend et går nok og når vores system er oppe kan i inda få et trac nr til pakkerne så selv kan se hvor de er og hvad der sker med dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ..vi har et hlevte med at bare få dem tilbage.. Høres litt komisk ut men jeg kan føle med dere Gleder meg til jeg får de varene. Funker dette kan jeg love at jeg skal shoppe hardt hos I :wink: Lenke til kommentar
chippen.dk Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 prisen på forsendlser bliver også biliger når vi får det intrigert i vores system samt der kommer op så folk kan betale med visa kort det vil sige ingen veksel gebyr så skulle det cirka værer det samme som vis i handler i norge det enste er nok 2 til 3 dages ekrsta leverings tid ikke andet Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Men håper det ikke tar altforlang tid før dere får pakken i retur, og får sendt dem en gang til. Begynner å bli ganske lei av å vente..... Lenke til kommentar
chippen.dk Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 vi sender nye tirsdag lige meget om de er kommet tilbage eller ikke :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå