woptidu Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) *host* Mener ikke å "glore" eller noe slikt, men har spart litt penger nå og tenkte jeg skulle bruke litt av det også - hva er det DU har lyst til å kjøpe, og hvorfor? [så får jeg kanskje noen ideer] Det er ikke snakk om noen stor sum, men mellom 20-50 kan jeg fint bruke hvis jeg får noen gode tips Ting jeg ikke trenger; - PC/MAC [men kult tilbehør er nice] - TV [tilbehør er nice her også] - Hvitevarer - Reiser/ferieturer - iPhone [har ] Forslag? Spytt ut - alle forslag mottas med glede Endret 27. juli 2008 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kjøp deg et rack og noen Cisco-rutere og switcher og begynn å studere til CCNA! 1: Det er GØY! 2: Det er nyttig. 3: Du får det råeste nettverket i gata! 4: Du kan begynne å lage din egen "tv-stasjon" med VLC siden de støtter multicast fullt ut i motsetning til sånt billigutstyr. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Tips til noen modeller da? Har en kompis som jobber innen dette og skaffer meg det gratis, men det finnes jo så mye rart.. trygt å bare be om den dyreste han har og kan/vil gi vekk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Tja... For å få en full lab så trenger du faktisk en del, men hvis du kjenner folk så hjelper jo det på prisen hehe. En 3-4 rutere i 26xx-serien, et par 2950-swwitcher og en eller to 35xx-switcher så kommer du VELDIG langt. Jeg tør påstå du kan komme helt opp på CCNP-nivå med det. Endret 27. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg trenger litt nå til mitt nye bo *plystre* Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Finnes vel mange lignende tråder du kan se i for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå