Spartan Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article603318.ece Aldri svar på "anonyme" tilbakemeldinger hos Snap Drive hvis du vil være kunde der.. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nå har kanskje ikke Snap Drive et 100% godt rykte, men jeg tviler virkelig på at dette er slik ledelsen i selskapet vil at de forskjellige verkstedene skal oppføre seg, og da er det som regel en avdelingsleder som er "litt for slapp" eller så tok bare denne ene ansatte seg litt ekstra friheter(?) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Velger man verksted med tilsvarende omhu slipper man gjerne unna Snap Drive fra starten av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 For min egen del ble det bare ETT besøk på Snap Drive. Jeg tok PKK på en av mine biler på et SD-verksted i Oslo, og var svært misfornøyd med måten kontrollen ble gjennomført på (jeg var med under hele kontrollen). Jeg forstår selvsagt at dette kommer an på både personen som foretar reparasjon/kontroll, og selve verkstedfasilitetene, slik at det finnes også fornøyde SD-kunder, men i mitt tilfelle var begge deler langt under alt jeg har vært borti tidligere. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har jobba i Snap Drive før og kjente ikke igjen noen av de nevnte navna. Sikkert vært oppvask i ledelsen der(Igjen). Jeg slutta av mange ymse grunner uten at jeg skal si noe mer om det.. Jeg er egentlig helt enig. Noen kunder vil man ikke ha. Enten fordi det er en møkkabil mekanikerene nekter og ta i eller pga oppførselen til kunden. Noen kunder er helt motbydelig og dem vil man ikke ha. At det blir blåst opp til media er litt uheldig for Snap Drive for dette skjer overalt.. Snap Drive bruker enormt mye penger på kundeundersøkelser og de har faktisk mange fornøyde kunder. Jeg er overaska at over at dem sendte hun en sånt skjema og i det hele tatt ringte hun opp igjen etterpå.. Hun dama her har sikert bestilt time for EU kontroll og tror det er service og hele driten i ett. Bilen er 100% sikker og ferdig serva for 450,- tror dem. Bytte toppakning inngår i Eu kontrollen osv tror mange.. Hun skulle sikkert reise på ferie samma dag hun hadde den på "Eu-service" også. Det er så typisk. Kan tenke meg han kundemotakeren har hatt et helvette med mekanikerene sine. Står at gutta måtte jobbe overtid noe som ikke alltid er like lett. Kan tenke meg at det har vært mye kranling og det er ikke lett og få en hjernevaska jugemottaker fra Snap Drive til og bli sint så det har vel gått litt varmt på verkstedet.. I bunn og grunn Snap Drive sin feil, men siden det går til media er dette en kunde man absolutt ikke vil ha. De skulle bare sagt at dem ikke klarte og få bilen ferdig samme dag og levert den ut med kjøreforbud. Sett opp ny time. Det var kun EU hun hadde bestilt. Da hadde all den ekstra jobben de har gjort vært god og ikke negativ kritikk. Typisk Snap Drive og ta på seg alt for mye jobb og love det ferdig samm dag. En av hovedgrunnene til at jeg slutta... Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Min støtte går i denne saken til Snap Drive. Jeg har vært kunde der en god stund, og møter aldri annet enn god service, raske besøk, gode råd og gode resultater! Til og med godt betalte oppdrag har de sagt fra seg på bakgrunn av at de ikke mener det er nødvendig. Eks. bytte av en clutch hvor det etterpå viste seg at clutchen var helt fin. Den ville de ikke bytte. Ikke alle verkstedene som gidder det når det er kunden selv som ber om byttet! Jeg har som sagt hatt lang erfaring med dem, og servicenivået hos Snap Drive har bare blitt bedre og bedre med årene. Spesielt de siste 2-3! I denne saken regner jeg ikke med at Snap Drive vil gå ut med hva kunden faktisk har sagt, men når man jobber i servicebransjen opplever man ett og annet. Jeg er ikke i den minste tvil om at dette er en særdeles vanskelig kunde, som ikke evner å ta til seg det kyndige folk forteller. Kan du ikke bil bør du la avgjørelsene tas av noen som kan bil! Å si opp kunder bør være helt i orden, for det finnes mange mennesker rundt om i Norge som er usmakelige, kverulerende, smålige og generelt sagt fæle. Mange evner ikke å se en situasjon fra mer enn en side, og da blir det vanskelig for de normalt oppegående å få til en minnelig løsning. I dette tilfellet er det KUNDEN som har forulempet bedriften og tråkket på ansatte som har gjort sitt ytterste for å møte kundens krav. Når kunden deretter velger å fortsette trakasseringen ved å svare trangsynt på undersøkelsen, da forstår jeg godt at verkstedet ikke lenger vil ha henne som kunde. Dra et annet sted, sier nå jeg! Isteden velger kunden å fortsette sutringen til media. Æsj, for et menneske. Du Mekkern nevner at de lover for mye og at det tydeligvis går ut over de ansatte. Det er ikke bra, men samtidig fører dette for kundene (har i hvert fall jeg opplevd!) til at de faktisk får unnagjort verkstedsbesøket raskere, og et viktig poeng med å ha bilen inne på verksted må være at det ikke tar lang tid, samt at jobben blir riktig utført. Min erfaring med Snap Drive er at de oppfyller begge de kriteriene. Fjern henne fra kundelisten. Send henne til merkeverkstedet eller noe! Der har de marginer til å ta unna timevis med kverulering Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Min støtte går også til Snap Drive. Er selv ansatt i servicebransjen, og det finnes utrolig mange ufordragelige mennesker der ute. Btw: Se på bildet i artikkelen. Ser ut som en dame med peiling på bil, det der.... Endret 28. juli 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 er selv i serviceyrket, men skal være forsiktig med å uttale meg ene eller andre veien på det grunnlaget [siden jeg opererer med fult navn] men det er ikke til å legge skjul på at enkelte nordmenn trenger å tenke seg om fra tid til annen;) så ja, jeg lar også snap drive få min støtte i saken her basert på den informasjonen som kommer frem i artikkelen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Jobber også i servicebransjen, i hvert fall ut uka (ny jobb osv.), og jeg velger å ta parti med Snap Drive her. Noen kunder er ufordragelige så det holder. Godt voksne folk, som leverer ting til reparasjon, og lyver deg rett opp i trynet. "Har mobiltelefonen din blitt utsatt for fukt eller blitt skadet på noen annen måte?" spør jeg, og kunden svarer: "Nei, den sluttet bare å fungere". Ok, "greit nok" tenker jeg. Så nærmest renner det vann ut av telefonen når man åpner den. Tror de jeg er dum eller? Jeg sier ikke at denne kunden er slik, men jeg forstår godt at Snap Drive har lysttil å ungå visse kunder. Endret 28. juli 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) En liten tanke slo meg.. det er en tråd hvor spørres "Kan jeg kreve legitimasjon av vektere?" her på forumet, hvor veldig mange argumenterte for at "eier rett" osv selvfølgelig gir vektere i oppdrag av butikkeiere full rett til å nekte skoleungdom adgang til butikker(rimi etc) i skoletiden.. Denne praksisen er mer eller mindre anerkjent blant den gjennomsnittlige "Ola Dunk" men hvorfor skal så en sak som dette få så himla stor publisitet når det i korte trekk dreier seg om det samme? Her har dessuten bedriften DIREKTE innsikt i at kunden er en "uønsket kunde" hvor det i saken jeg sammenligner IKKE er det, men baserer seg på misstanker om at barn/ungdom generelt ikke er bra for butikken.. my two cents.. Endret 28. juli 2008 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg også tenkte litt over dette i går. For meg så virka det som dama hadde bare bestilt PKK, og snapdrive lova at den var utført i løpet av dagen. Under PKK finner de feil, som vil medføre kjøreforbud om dette ikke rettes innen fristen. Så ender det med at hun blir sur, og nesten forventer at bilen repareres for feilene som ble funnet? Det går ann å gjøre avtale om PKK, og ta en service der du sier at alle feil skal rettes. Men så er det jo det å skaffe deler, som de av naturlige årsaker ikke kan ha til alle biler på et verksted som tar alle merker. Nei, her synes jeg det var dama som regelrett dreit seg ut i en norsk avis. Det finnes mye rart man opplever på bilverksteder, men denne gangen var det helt klart kunden som var dust. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Min støtte går i denne saken til Snap Drive. Jeg har vært kunde der en god stund, og møter aldri annet enn god service, raske besøk, gode råd og gode resultater! Til og med godt betalte oppdrag har de sagt fra seg på bakgrunn av at de ikke mener det er nødvendig. Eks. bytte av en clutch hvor det etterpå viste seg at clutchen var helt fin. Den ville de ikke bytte. Ikke alle verkstedene som gidder det når det er kunden selv som ber om byttet! Jeg har som sagt hatt lang erfaring med dem, og servicenivået hos Snap Drive har bare blitt bedre og bedre med årene. Spesielt de siste 2-3! I denne saken regner jeg ikke med at Snap Drive vil gå ut med hva kunden faktisk har sagt, men når man jobber i servicebransjen opplever man ett og annet. Jeg er ikke i den minste tvil om at dette er en særdeles vanskelig kunde, som ikke evner å ta til seg det kyndige folk forteller. Kan du ikke bil bør du la avgjørelsene tas av noen som kan bil! Å si opp kunder bør være helt i orden, for det finnes mange mennesker rundt om i Norge som er usmakelige, kverulerende, smålige og generelt sagt fæle. Mange evner ikke å se en situasjon fra mer enn en side, og da blir det vanskelig for de normalt oppegående å få til en minnelig løsning. I dette tilfellet er det KUNDEN som har forulempet bedriften og tråkket på ansatte som har gjort sitt ytterste for å møte kundens krav. Når kunden deretter velger å fortsette trakasseringen ved å svare trangsynt på undersøkelsen, da forstår jeg godt at verkstedet ikke lenger vil ha henne som kunde. Dra et annet sted, sier nå jeg! Isteden velger kunden å fortsette sutringen til media. Æsj, for et menneske. Du Mekkern nevner at de lover for mye og at det tydeligvis går ut over de ansatte. Det er ikke bra, men samtidig fører dette for kundene (har i hvert fall jeg opplevd!) til at de faktisk får unnagjort verkstedsbesøket raskere, og et viktig poeng med å ha bilen inne på verksted må være at det ikke tar lang tid, samt at jobben blir riktig utført. Min erfaring med Snap Drive er at de oppfyller begge de kriteriene. Fjern henne fra kundelisten. Send henne til merkeverkstedet eller noe! Der har de marginer til å ta unna timevis med kverulering bra sagt, er 100% enig Lenke til kommentar
problemer Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article603318.ece Aldri svar på "anonyme" tilbakemeldinger hos Snap Drive hvis du vil være kunde der.. Gitt at både kunden og Snap Drive forteller sannheten, så tror jeg at dette faktisk var en helt korrekt bedømning av Snap Drive. Det sies at kunden alltid har rett, men dette stemmer ikke, som det blir nevnt om mobiltelefoner, hvorfor skal det være forskjellig til denne kunden? For å bli useriøs ett lite øyeblikk, så ser det ikke ut som dama klarer å tømme askebegeret engang...langt mindre forstått alle funskjonene på fjernkontrollen til låsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå