Gå til innhold

Filer som ikke kan slettes

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte kommet borti filer som windows ikke lar meg slette, dette er overhode ikke noe system filer, men ofte spill som har ligget en stund, og som jeg vil slette etter en formatering etc, så jeg kan få de til å funke ingen etc, avi filer, +++...

Windowsen (XP) sier som oftest at filene er i bruk av noe, men jeg vet da faen hva! Rett etter en formatering, med ny xp, og fremeles får jeg ikke slette de ubrukelige filene... Er det en måte å gjøre det på, jeg kan jo altids gjøre det i linux boxen, men er ekstremt tungvindt å styre med det derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laste ned et program som heter "REGCLEANER". Kjør det, og sett kryss på filene du vil bli kvitt.

Sitat
Jeg har ofte kommet borti filer som windows ikke lar meg slette, dette er overhode ikke noe system filer, men ofte spill som har ligget en stund, og som jeg vil slette etter en formatering etc, så jeg kan få de til å funke ingen etc, avi filer, +++...  

Windowsen (XP) sier som oftest at filene er i bruk av noe, men jeg vet da skitt hva! Rett etter en formatering, med ny xp, og fremeles får jeg ikke slette de ubrukelige filene... Er det en måte å gjøre det på, jeg kan jo altids gjøre det i linux boxen, men er ekstremt tungvindt å styre med det derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...