tepe2 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hva er det som skjer med prisguiden? Jeg sjekket dette minnekortet i prisguiden: SanDisk Secure Digital Extreme III SDHC 4 GB for en eller to dager siden. Mange nettbutikker var listet opp med sin pris. I dag, en eller to dager senere, er det plutselig ingen oppføringer. Ingen priser, ingen butikker. Det samme skjedde med noen fotopakker (blekk og papir) av merket HP. Og hvem vet hvor mye annet. Prisguiden som ide/konsept/tilbud til brukerne er KJEMPEBRA! Men dessverre er den direkte UPÅLITELIG! Er dette et unntakstilfelle, eller helt vanlig? Håper noen kan svare for jeg ønsker en prisguide som er oppe og fungerer. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 vel i et så stort system så må det bli noe krøll en gang i blandt... har spess merket dette på systemet til ddr3 ram, der mange merker, ikke en gang er med, og i andre tilfeller registrert helt feil eller ikke kommer med før 4-5 oppdateringer av sia Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Og der var plutselig alt som normalt igjen, slik at jeg fikk bestilt det minnekortet jeg skulle ha. Lenke til kommentar
voldern Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva er det som skjer med prisguiden? [...] Det samme skjedde med noen fotopakker (blekk og papir) av merket HP. Og hvem vet hvor mye annet. Prisguiden som ide/konsept/tilbud til brukerne er KJEMPEBRA! Men dessverre er den direkte UPÅLITELIG! Er dette et unntakstilfelle, eller helt vanlig? Håper noen kan svare for jeg ønsker en prisguide som er oppe og fungerer. Hei, Det oppsto dessverre en feil hos oss i morges som kan karakteriseres som et unntakstilfelle. Dette skal som påpekt nå være fikset. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Amentio er forsvunnet fra listen over nettbutikker som har min handlevogn på lager i dag også.. Satse på at noen ansvarlige ser dette - ser ikke poenget med å lage ny tråd da dette sikkert er kjent.. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Voldern, takk så mye for tilbakemelding og at dere fixer feil. Hvis dette bare var et typisk unntakstilfelle så er det absolutt til å leve med. Selvsagt. Det hjelper også veldig å få tilbakemelding fordi da vet man at det er registrert og vil bli/er fixet. Bra. Prisguiden lenge leve! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 At butikker forsvinner frå prisguiden kan vere at dei ikkje ønsker å vere med lengre. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 At butikker forsvinner frå prisguiden kan vere at dei ikkje ønsker å vere med lengre. De er tilbake igjen nå.. En midlertidig pause da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå