CombatPsycho Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 I de siste 3 timene har jeg lagt merke til at hjertet mitt banker mye fortere og hardere enn før. Vet ikke helt hva som kan være årsaken, har reist i flere timer idag, men har fått i meg masse vann osv. Blir bare litt lett paranoid når slikt skjer:o Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Såvet mye eller lite i det siste? hjerte mitt kan begynne slik viss jeg har sovet lite og blitt klar i løpe av dagen... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Var oppe ganske tidlig idag ja. La meg heller ikke akkurat så tidlig dagen før, mer klokken 3^^ Blir bare ca 6 timers søvn det, så det kan være det som er grunnen ja Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Får du smerter i hjertet, uten at de går bort etter 10-15 min skal man så vidt jeg vet alltid kontakte lege. Har du ikke smerter er det vel bare å vente og se om det gir seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå