EinarEriksen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Denne mobilen fra 2004 åpner seg selv. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Håhå, jeg husker denne veldig godt! Rett og slett en gjennomført forferdelig mobiltelefon. Åpningsmekanismen var en vits, den brukte jo et lite årtusen på å rulle seg opp, husker jeg. Likte mye bedre Panasonic-telefonene med fjær i, de spratt jo opp på en brøkdel av et sekund. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hvor er filmen blitt av? Hmm, iallefall ikke der den skal være. Men NÅ er den på plass Takk for bemerkningen! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Åjessu, husker jeg hadde denne telefonen. Var en fin telefon, den får altfor mye kritikk i testen Ble desverre solgt pga. pengemangel etter en stund. Forresten, "Forøvrig, hvis du savner dette på kamskjellstelefonen din bør du vite at det faktisk finnes en slik som ekstrautstyr for kamskjellstelefoner. Les mer »" "Les mer" funker ikke. Endret 28. juli 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 En slik en ligger hjemme... Forøvrig en helt fin telefon, men litt for tykk for min del. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Forresten, "Forøvrig, hvis du savner dette på kamskjellstelefonen din bør du vite at det faktisk finnes en slik som ekstrautstyr for kamskjellstelefoner. Les mer »" "Les mer" funker ikke. Fikset. Ganske morsomt tilbehør som gjør telefonen sånn dobbelt så stor Lenke til kommentar
marna4 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Akk, denne savner jeg! Hadde helt dilla på den fete funksjonen for å åpne lokket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg