morten_s Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen som vet hvem som har best dekning generelt i Norge av Telenor Mobilt Bredbånd og Ice? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Aner ikke, men jeg har nylig kjøpt Mobilt Bredbånd fra Telenor og er veldig fornøyd med dekningen så langt iallefall. Lenke til kommentar
ksskaret Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ICE har pr nå best dekning,Telenor har ikke god nok dekning utenfor storbyene. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du finner dekningskart i linken min under. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Du finner dekningskart i linken min under. Hjertelig! Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) I mine øyne ser det igrunn ut til at Telenor Mobilt Bredbånd har bedre dekning enn ICE, ifølge de dekningskartene der.. Am I wrong? Endret 28. juli 2008 av morten_s Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ICE kan være litt tricky med dårlig signal og lav hastighet enkelte plasser. Tror nok TN er den hesten jeg ville satset framtiden på både dekningsmessig og hastighetsmessig. Super3G vil trolig gi 20Mbit om 1-2år og ikke mye senere kommer 4G med 100Mbit. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Super3G vil trolig gi 20Mbit om 1-2år og ikke mye senere kommer 4G med 100Mbit. Yea.. gleder meg til det ass. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Super3G vil trolig gi 20Mbit om 1-2år og ikke mye senere kommer 4G med 100Mbit. Yea.. gleder meg til det ass. Oo Sitter selv å vurderer med mobilt bredbånd (Jeg bor 30-45 min sør for Oslo) Tror dere Super3G kommer ut til hit? Og ettervert 4G? :F Lenke til kommentar
Cie Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Blander meg bare inn her jeg... Vet dere om mobilt bredbånd er et brukbart alternativ til vanlig bredbånd? Skal nemlig flytte nå, og har ikke internett der jeg skal, og vurderer mobilt bredbånd i stedet, siden jeg muligens blir å flytte litt mer fremover. Er litt dumt å binde seg til vanlig bredbånd hos f.eks telenor om jeg flytter igjen om fire måneder. Så hvordan fungerer det? Skal ikke bruke nettet til nedlastning, bare surfing og msn og slikt. Vil det duge til vanlig bruk, eller er det bare brukbart i "nødløsninger" (ferie og sånt)? Lenke til kommentar
bottger Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har telenor mobiltbredbånd, dette kommer inn over alt jeg er hvertfall. Til og med midt oppe i skogen. Men noe tregere måte og surfe på skal man lete lenge etter!!! Har fri kveld og helg abbo. minus veldig dårlig støtte for annet operativsystem en windows Lenke til kommentar
bottger Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har telenor mobiltbredbånd, dette kommer inn over alt jeg er hvertfall. Til og med midt oppe i skogen. Men noe tregere måte og surfe på skal man lete lenge etter!!! Har fri kveld og helg abbo. minus veldig dårlig støtte for annet operativsystem en windows Trekker det tilbake, de har oppdatert nettet der jeg bruker det, nå er det nesten like raskt som hjemmenettverket mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå