Gå til innhold

Telenor Mobilt Bredbånd vs. Ice. Hvem har best dekning?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Super3G vil trolig gi 20Mbit om 1-2år og ikke mye senere kommer 4G med 100Mbit.

Yea.. gleder meg til det ass.

Oo Sitter selv å vurderer med mobilt bredbånd (Jeg bor 30-45 min sør for Oslo)

Tror dere Super3G kommer ut til hit? :p

Og ettervert 4G? :F

Lenke til kommentar

Blander meg bare inn her jeg... Vet dere om mobilt bredbånd er et brukbart alternativ til vanlig bredbånd? Skal nemlig flytte nå, og har ikke internett der jeg skal, og vurderer mobilt bredbånd i stedet, siden jeg muligens blir å flytte litt mer fremover. Er litt dumt å binde seg til vanlig bredbånd hos f.eks telenor om jeg flytter igjen om fire måneder.

Så hvordan fungerer det? Skal ikke bruke nettet til nedlastning, bare surfing og msn og slikt. Vil det duge til vanlig bruk, eller er det bare brukbart i "nødløsninger" (ferie og sånt)?

Lenke til kommentar

Jeg har telenor mobiltbredbånd, dette kommer inn over alt jeg er hvertfall. Til og med midt oppe i skogen. Men noe tregere måte og surfe på skal man lete lenge etter!!! Har fri kveld og helg abbo. minus veldig dårlig støtte for annet operativsystem en windows

Lenke til kommentar
Jeg har telenor mobiltbredbånd, dette kommer inn over alt jeg er hvertfall. Til og med midt oppe i skogen. Men noe tregere måte og surfe på skal man lete lenge etter!!! Har fri kveld og helg abbo. minus veldig dårlig støtte for annet operativsystem en windows

Trekker det tilbake, de har oppdatert nettet der jeg bruker det, nå er det nesten like raskt som hjemmenettverket mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...