muminim Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har i de siste årene merket at ofte så får jeg tårer (ikke veldig mye) avogtil, spesielt når jeg sykler (og får dermed mye vind i øye) eller om det blaser i ansiktet. Ganske plagsomt. Det jeg mest lurer på er om dette kan gi noen skader over tid (utenom litt plagsomt/merkelig bryr det meg lite) eller om det er noen (enkel) måte å bli kvit det. Leste nå nettop på wikipedia; ""Leamy Eye" is a condition whereby there is excessive watering of one eye, seemingly for no apparent reason, in response to environmental stimuli." Jeg vil ikke beskrive plagen min som "excessive" då. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bruk briller når du sykkler... :!: det hjelper mye! Lenke til kommentar
muminim Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Når jeg bruker racersykkel så er jeg ofte litt mer "profesjonell" og bruker hjelm, drakt og briller, men når jeg sykler til skule/kino etc så gidder jeg skjelden å bry meg med sånn. Brillene er helst mot insekt nå, siden jeg får tårer selv med dem på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå