silensio Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hei, vet ikke om dette er riktig plass å spørre, men prøver meg. Jeg lurer på om strømkabelen til min eksterne harddisk er gåen. Så derfor lurte jeg på hva slags kabel dette er? (litt dårlig bilde.) Eksterne harddisken er av typen Lacie ett eller annet mer som jeg ikke vet. Har en anne ekstern,men den kabelen passer ikke. Satt harddisken i stasjonær maskina og da virket den. Så det er ikke harddisken det er noe er noe galt med. Kan det være selve strømforsyningen? Endret 27. juli 2008 av silensio Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Sitter det noen form for adapter på strømledningen? Slik som f.eks. på dette bildet: Lenke til kommentar
silensio Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Sitter det noen form for adapter på strømledningen? Slik som f.eks. på dette bildet: jepp det gjør det.kan jo prøve en annen adapter. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kabelen er en integrert del av LaCie's strømforsyning for eksterne harddisker. Det er fire ledere som gir følgende: 1) 5VDC 4.2A 2) 12VDC 3A 3) GND 4) GND Nyere harddisker fra LaCie benytter en annen type strømforsyning. Lenke til kommentar
silensio Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Takker for svar. Prøver å se etter noen norskesider som selger disse,men bare utenlandske firmaer. Vet noen av dere noen norske sider? hvis ikke så my jeg vell kjøpe fra utlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå