Cazzo Grande Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 For to dager siden ringte en mann som het Magnus og fortalte at jeg hadde vunnet en iPod Nano. To timer ringte samme kisen og sa at jeg hadde vunnet en creative zen. Joho! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 jai hete magnus do vinne ipod nano? jai trenge kontonommer... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) jai hete magnus do vinne ipod nano? jai trenge kontonommer... Hvis det er meg du sikter til så heter ikke jeg Magnus, det var fyren som ringte som heter det. og btw: Takk Andy1300! Endret 28. juli 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Si fra hvis du får de... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg vant uendelig mange mp3er på piratebay.org, derimot mp3-spillere må jeg kjøpe selv. Creative zen vision:M/W er bedre enn Ipod nano, så bruk isåfall den! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Bruk begge! Ha en propp fra hver spiller i hvert øre. Så kan du blande metal og hip hop DIE MOTHERFUCKER LOOK AT MY CAR LUL DIE MOTHER FUCKER I FUK DA WHOREZ IN THA HOOOOOOD DIE DIE MOTHERFUCKER I HAVE MONEY YEYEY I BUY CARS DIE MOTHERFUCKER I HAVE BLING ON MAH COCK I FUCK WHORES YEEEEA MOTHERFUCKER DIE Endret 7. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bruk begge! Ha en propp fra hver spiller i hvert øre. Så kan du blande metal og hip hop DIE MOTHERFUCKER LOOK AT MY CAR LUL DIE MOTHER FUCKER I FUK DA WHOREZ IN THA HOOOOOOD DIE DIE MOTHERFUCKER I HAVE MONEY YEYEY I BUY CARS DIE MOTHERFUCKER I HAVE BLING ON MAH COCK I FUCK WHORES YEEEEA MOTHERFUCKER DIE Interessert i platekontrakt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ser for meg musikkvideo'n... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har sikkert tusen mp3-filer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Discman er tingen. Diskman er møkk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 LP ruler uansett . Er no dritt hvis du vill ha musikk mens du jogger da Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Grammofon ruler uansett . Er no dritt hvis du vill ha musikk mens du jogger da Men bruker ikke det dærre strøm (nymotens-greie), så vis du er sterk kan du jogge med Grammofonen på slep. Sveiving i pausene. Er er et bilde for de idiotene som ikke vet hvordan en grammofon ser ut. (Ja de idiotene finnes der ute. De bor sør i landet.) Endret 8. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Grÿllwotth, jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Bruk begge! Ha en propp fra hver spiller i hvert øre. Så kan du blande metal og hip hop DIE MOTHERFUCKER LOOK AT MY CAR LUL DIE MOTHER FUCKER I FUK DA WHOREZ IN THA HOOOOOOD DIE DIE MOTHERFUCKER I HAVE MONEY YEYEY I BUY CARS DIE MOTHERFUCKER I HAVE BLING ON MAH COCK I FUCK WHORES YEEEEA MOTHERFUCKER DIE Necro er da blanding av dei 2 i noken av sangane, kanskje litt meir innholdsrik tekst då Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg vil bare si at jeg vant en iPod Touch 16GB på siste skoledag! DET var deilig, det! Ikke for å være gledesdreper, men følte jeg måtte si det! Den har blitt godt brukt i sommer! Wooohooow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå