Cardi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Lurte lenge på om jeg skulle legge ut dette bildet. Første macro bildet mitt tatt med Canon 100mm. Kun fargejusteringer i Adobe raw et eller annet. Edit: Større versjon av bildet. Endret 27. juli 2008 av Cardi Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dette likte jeg - kunne dog tenkt meg å se en litt større versjon. Området som er i fokus er litt lite i den bildestørrelsen. Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Dette likte jeg - kunne dog tenkt meg å se en litt større versjon. Området som er i fokus er litt lite i den bildestørrelsen. Takk. La ut en større versjon nå. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Likte dette ja. Kunne tenkt meg litt mer bue, litt mer at "endene" treffer mer i hjørnene... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er et flott bilde -fin bue og sterke farger. Kunne dog tenkt meg litt mer av strået som hadde vært skarpt, men det er kanskje for mye å forlange Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg synes at strået blir litt for lyst, og noe er vel på kanten til utbrent. Savnet mer detaljer på selve strået. Synes også at bakgrunnen blir litt forstyrrende. Slike makrobilder tar seg best ut med en ensfarget krem i bakgrunn. Hvor langt unna var gresset i bakgrunnen? Hadde du hatt mulighet til å rive det vekk? Og hva er de sirklene i bakgrunn? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mulig de sirklene er dugg på objektivet. Det meste er vel allerede sagt. Liker det. Flott bilde! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kan jeg få dette som utskrift? Ja, jeg mener det. Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg synes at strået blir litt for lyst, og noe er vel på kanten til utbrent. Savnet mer detaljer på selve strået. Synes også at bakgrunnen blir litt forstyrrende. Slike makrobilder tar seg best ut med en ensfarget krem i bakgrunn. Hvor langt unna var gresset i bakgrunnen? Hadde du hatt mulighet til å rive det vekk? Og hva er de sirklene i bakgrunn? Hadde ingen mulighet til å fjærne gresset bak. For det første var dette strået en del av gress bunken, og for det andre var dette en del av hagen til mormor De sirklene er nok noe dugg eller noe lignende ja. Regnet ganske heftig når jeg tok bildet. Kan jeg få dette som utskrift? Ja, jeg mener det. Skal se om jeg kan få lagt ut en ny versjon med litt små endringer og en liten signatur i løpet av dagen, så skal du få det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå