Gå til innhold

BK: Grønt og vått - Macro

Cardi

Anbefalte innlegg

Lurte lenge på om jeg skulle legge ut dette bildet.

Første macro bildet mitt tatt med Canon 100mm.

Kun fargejusteringer i Adobe raw et eller annet.

Edit: Større versjon av bildet.

post-150816-1217195907_thumb.jpg

Endret av Cardi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at strået blir litt for lyst, og noe er vel på kanten til utbrent. Savnet mer detaljer på selve strået. Synes også at bakgrunnen blir litt forstyrrende. Slike makrobilder tar seg best ut med en ensfarget krem i bakgrunn. Hvor langt unna var gresset i bakgrunnen? Hadde du hatt mulighet til å rive det vekk?

Og hva er de sirklene i bakgrunn?

Lenke til kommentar
Jeg synes at strået blir litt for lyst, og noe er vel på kanten til utbrent. Savnet mer detaljer på selve strået. Synes også at bakgrunnen blir litt forstyrrende. Slike makrobilder tar seg best ut med en ensfarget krem i bakgrunn. Hvor langt unna var gresset i bakgrunnen? Hadde du hatt mulighet til å rive det vekk?

Og hva er de sirklene i bakgrunn?

Hadde ingen mulighet til å fjærne gresset bak. For det første var dette strået en del av gress bunken, og for det andre var dette en del av hagen til mormor :p

De sirklene er nok noe dugg eller noe lignende ja. Regnet ganske heftig når jeg tok bildet.

Kan jeg få dette som utskrift? :)

Ja, jeg mener det.

Skal se om jeg kan få lagt ut en ny versjon med litt små endringer og en liten signatur i løpet av dagen, så skal du få det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...