Gå til innhold

CM4 går "gull" !

Anbefalte innlegg

Japp, da er endelig CM4 ferdig og goldmaster-cd'en er sendt avgårde for å mekke noen hundre tusen kopier!

Release blir 28.mars i England, mens resten av verden må nok vente et par uker til før de får årets spill (?) i hånda.. Årets spill for oss som digger CM i hvert fall!

http://www.sigames.com/news_view.php?act=2&id=625

Diskuter i samme tråd på "Generell diskusjon"-forumet.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det bare hos meg eller føler dere at kampene på demoen går mye tregere enn tidligere... huske i geniale cm 3 så gikk teksten litt for fort, men man så 1-2 ord å da viste man hva som skjedde... men i dn nyeste cm 4 demoen går det uvanlig trægt ( har på det raskeste) , er ikke like spennende lenger

Lenke til kommentar
hmm, jeg får bare "wrong disc inserted" når jeg kjører .cue fila i daemon tools... noen som vet hva som er galt? (har allerede innstallert det, er når jeg skal kjøre spillet)

Hva med å bruke cracken som er på CD'en? :p

'Use the .nfo Luke.'

Lenke til kommentar
Men hvordan klarer de det? Disse CM CD'ene er alltid så små. Underkant av 300MB for et så stort spill.  :o

CM-spillene er ikke særlig store da... består stort sett bare av tekst og enkel grafikk, så det tar ikke store plassen.

Ligger nok veldig mye komplisert kode og beregningsmodeller bak, men særlig stor plass tar det nok ikke.

Noen som forresten kan fortelle en CM-newbie hvordan dette med hvilke ligaer en kjører fungerer?

Jeg kunne tenkt meg å begynne med ett norsk 2-div. lag for så å bygge dette opp og etter hvert slå meg opp nok til at utenlandske (engelske,italienske,spanske...) ligaer kastet seg over meg og tilbø meg gull og grønne skoger for å bli deres manager.

Er det da sånn at jeg må sette opp alle de ligaer jeg kunne tenkt meg å vandre til, i begynnelsen av spillet? Og kan de kjøre som sånne 'bakgrunnsligaer' eller må de ha 'full details' for at en skal kunne gå til dem senere?

Lenke til kommentar
Folk som piratkopierer CM bør straffes med testikkelstrømming...

400 spenn er da skitt ikke mye for et så bra spill...

KJØP, ellers blir dere godt kjent med stikkontaktene mine.

You're warned!

400 er mye penger uansett hva det er til.. Og CM er ikke SÅ bra :woot:

Men de som liker denne type spill må bare kjøpe for mindel ;>

Lenke til kommentar
Men hvordan klarer de det? Disse CM CD'ene er alltid så små. Underkant av 300MB for et så stort spill.  :o

CM-spillene er ikke særlig store da... består stort sett bare av tekst og enkel grafikk, så det tar ikke store plassen.

Ligger nok veldig mye komplisert kode og beregningsmodeller bak, men særlig stor plass tar det nok ikke.

Noen som forresten kan fortelle en CM-newbie hvordan dette med hvilke ligaer en kjører fungerer?

Jeg kunne tenkt meg å begynne med ett norsk 2-div. lag for så å bygge dette opp og etter hvert slå meg opp nok til at utenlandske (engelske,italienske,spanske...) ligaer kastet seg over meg og tilbø meg gull og grønne skoger for å bli deres manager.

Er det da sånn at jeg må sette opp alle de ligaer jeg kunne tenkt meg å vandre til, i begynnelsen av spillet? Og kan de kjøre som sånne 'bakgrunnsligaer' eller må de ha 'full details' for at en skal kunne gå til dem senere?

full details

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...