Gå til innhold

sikkerhetskopierer verkstedet sms?

Anbefalte innlegg

hei :)

skjermen på min SE funker ikke, så jeg ser ikke hva jeg gjør. jeg har masse utkast og uleste mld som jeg absolutt MÅ HA og som er uvurdelig.

sikkerhetskopieres dette på verkstedet eller må jeg bruke setool eller myphoneexplorer eller floAt´s Mobile Agent eller noe slikt?

(gjorde en tabbe, denne skulle egentlig ikke postes før på dagen, håper noen ser meg :( )

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei :)

skjermen på min SE funker ikke, så jeg ser ikke hva jeg gjør. jeg har masse utkast og uleste mld som jeg absolutt MÅ HA og som er uvurdelig.

sikkerhetskopieres dette på verkstedet eller må jeg bruke setool eller myphoneexplorer eller floAt´s Mobile Agent eller noe slikt?

(gjorde en tabbe, denne skulle egentlig ikke postes før på dagen, håper noen ser meg :( )

Jeg ville nok gått de nødvendige stegene for å kopiere ut dette selv, fordi de fleste verksteder tar betalt ekstra for å gjøre dette [meg bekjent uavhengig av om det er reklamasjon/garanti eller ikke]

Lenke til kommentar

Er du helt sikker på at skjermen er helt ødelagt, og at den bare ikke har sluttet å lyse? Min har fått noen utbrudd av og til, der hele bildet har forsvunnet. Men hvis jeg ser godt etter i et mørkt rom for eksempel, så klarer jeg så vidt å se hva som står der.

Lenke til kommentar
Men du kan alltids be verkstedet ikke oppgr tlf (med mindre det er viktige feil som blir rettet opp i de nyere versjonene).

høres bra ut :)

men flasher verkstedet tlf eller bare oppdaterer den?

Flasher en N78 her nå faktisk =) Jeg flasher alltid tlf konsekvent(med mindre kunden ber meg om backup eller ikke oppgr), og det går på å formatere tlf, og flashe via et eget program vi har her. Dette irrelevant om det ligger nyeste sw inne fra før (med mindre jeg vet jeg har gjort det ved en tidligere service). Det er bare slik at jeg vet at tlf er mest mulig stabil ut til kunde igjen.

Noen teknikere oppdatere bare via PCSuite, noe du i praksis kunne gjort selv. Det beste er ved feil på tlf, er det rett og slett best å belage seg på å ta vare på kontakter, da stort sett alt annet kan være med å knele en tlf (av min erfaring hvertfall).

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...