jvc1986 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har plutselig fått en fEE feilmelding på mitt D300. Vanligvis kommer jo dette av at blender-ringen på objektivet ikke er låst i minste åpning, men det har jeg sjekket, dessuten skjer dette med alle objektiver med blender-ring. Eneste objektiv jeg har uten blender-ringen er 70-300 og den fungerer fint. Prøvde derfor å dytte litt på på den tappen som følger blender-ringen rundt og når jeg fikk flyttet den ca 4-5mm mer enn det objektivene går så virket alt, men så fort jeg slapp den kom fEE tilbake. Sist jeg brukte kameraet (5/7) så virket alt helt fint, så har det stått på gulvet på rommet i ro siden det. Antar det har skjedd et eller annet som jeg ikke får fikset, og må vel sende det inn. Regner med det går på garantien. Men noen som kjenner til om dette kan bli forårsaket av noe annet? Har og prøvd å ta ut batteriet en stund og sette det tilbake. Utrolig kjipt da jeg skal på til Haugesund i en ukes tid den 14/8, og lite håp at det blir klart til den mtp hvor trege Camera & Videoteknikk er, for D300 er vel ikke proft nok til at Interfoto tar seg av det? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 I følge Nikon Norge er D300 et proffkamera. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Da prøver jeg å få sendt det dit, er jeg superheldig, kanskje de rekker det, eller mulig jeg kan få et lånekamera? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Et lånekamera kan du be om, men ikek regn med mer enn D80 eller D200... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå