Heggen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hei. Hva tror dere om denne skjermen? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=105182 Billig panel? Dårlige greier? Noen enkle innspill på hva negativt som kan følge med en slik billig skjerm? Endret 27. juli 2008 av Heggen Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Stor skjerm, full HD, veldig lav responstid, god lysstyrke og kontrast --- Skjønner ikke hvorfor i huleste den er så billig Jeg betalte nyaktig samme pris for en 21" widescreen 1680x1050 fra Asus for et år siden. Men go for it! Du kan vell stole på NetShop Endret 28. juli 2008 av dahwan Lenke til kommentar
molsen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det første som slår meg er at det er en for stor skjerm til å bli levert med TN-panel. Den er opplyst til 160/160, og jeg tviler på at panelet vil levere homogene farger når det er så stort. Jeg ville iallfall ha tittet på skjermen først. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hva er egentlig et "panel" på en skjerm? Lenke til kommentar
molsen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Google it. Edit: Og du vil da finne ut at et panel er det som lager bilde i skjermen, og forskjellig type panel gir forskjellige egenskaper til skjermen. På en 26" vil jeg anta at et TN-panel vil ha vanskeligheter med å levere like farger til brukeren over hele skjermflaten. Endret 29. juli 2008 av molsen Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Og det vil si... Dårlig skjerm? Jalla? Lenke til kommentar
molsen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Viewsonic lager kvalitet de, men jeg er skeptisk på synsvinklene på en så stor skjerm med TN bare. Det kan hende at det er mye bedre enn det jeg tror nå, derfor jeg ville ha tittet på den først. Jalla er den nok ikke, den er antakligvis en mer god nok skjerm for den riktige kundemassen. Selv så synes jeg 26" er utenkelig stort å jobbe med, men noen ganger er større bedre, særlig hvis man planlegger å se film i sofaen, eller har unormal lang sitteavstand fra dataen, eller har synsproblemer, så større pixler er fordelaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå