Daxt3r Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Leste før den kom ut at dette skulle gå an, men e det nåken som har prøvd det? Fann ut ut at det må bli via hdmi og AV'en. Går d med f.eks. Army of two?? Får ikje prøvd før eg e heime fra jobb om et par veke.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 har testa det selv uten resultat, har prøvd alt av tips og slikt jeg fant på nettet men endte bare med likt bilde på begge skjermene hver gang... Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Bummer då... Får håpe dei kjeme med evt. ei oppdatering eller nåke sånt seinare då iogmed at det blei reklamert med det og ikkje avkrefta(som eg ahr hørt) Eller kansje dei bare ville selle meir.. meget mulig ja Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette hadde vært veldig aktuelt på bilspill! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bummer då... Får håpe dei kjeme med evt. ei oppdatering eller nåke sånt seinare då iogmed at det blei reklamert med det og ikkje avkrefta(som eg ahr hørt) Eller kansje dei bare ville selle meir.. meget mulig ja Ein av dei store "selling points" som PS3 hadde når den berre var eit kvitt A4 ark med 'spesifikasjonar' på, var at den hadde dual HDMI output, som kunne køyre 1920*1080 i 120fps. Etter kva eg veit er dette veldig, veldig avkrefta. Min PS3 kan det såfall ikkje. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Stemmer som Gaz skriver. Funksjonaliteten/visjonen til ps3 ble gradvis strippet ned for å få den ned til noenlunde levelig prisnivå før launch og fordi svært få viste interesse for det (som med bomerang kontrollen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå