Raytee Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Friends the Movie rett og slett =P Noen som vet noe om dette er sikkert eller om det er bare rykter at det kommer en oppfølger av den kjente serien 'Friends' på samme måte som det gjorde av Sex og Singeliv eller er det bekreftet? Har googlet litt og har ikke funnet noe spessielt.. Takker =D Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det har vært tusen rykter, som alle har blitt avkreftet. Tviler på at det blir noe av, med mindre alle seks skuespillerne blir desperate etter roller. Jeg håper at det ikke blir noe av. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Håper virkelig de lar det ligge, sesongavslutninga på Friends var jo magisk! Frykter at en evt. Friends-film vil minne mer om Joey, men for all del, I can be wrong. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Uff ja, Joey er patetisk. Tror ikke Matt LeBlanc er den siste til å skrive under for en Friends-film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Sist jeg leste om en mulig Friends-film, fikk jeg inntrykk av at nesten hele casten var klare, men at Jennifer Aniston ennå ikke hadde bestemt seg. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Vel, hun er den eneste med noen karriere å snakke om. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hadde vært veldig gøy da. Men som Bob_3 sier det kan gå veldig galt og da ødelegger det en del da. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jennifer Aniston har faktisk gått med på å lage en film, så det er en stor sjanse for at den kommer. Men noe annet var vel ikke å forvente etter filmene med Sex og singelliv og X-Files. Tviler på at den blir bra, men de kan jo overraske. Link: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/artic...lockbuster.html Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Håper virkelig de lar det ligge, sesongavslutninga på Friends var jo magisk! Frykter at en evt. Friends-film vil minne mer om Joey, men for all del, I can be wrong. Er egentlig enig. Selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer Friends kan jeg ikke se for meg en verdig oppfølgelse etter siste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå