ZoDz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Okey. Tokk dette på akam treffet i Oslo idag og ble fornøyd. Er ikke helt min sjanger men jeg synes lyset var fint. 31mm F/4 1/90 Iso-100 Endret 27. juli 2008 av Zettec Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Okey. Tokk dette på akam treffet i Oslo idag og ble fornøyd. Er ikke helt min sjanger men jeg synes lyset var fint.Lekkert bilde! Vet ikke hva du har croppet i dette bildet, men skulle gjerne hatt litt mer luft til høyre og croppet litt tettere til venstre. Ellers synes jeg dette er fint, kanskje litt mørkt (mulig det er min skjerm, mulig det er din?), det er en del interessante detaljer i skyggene (ser jeg når jeg brukte shadow/highlights i PS)... Endret 27. juli 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg kan croppe litt mere til venstre men tokk bilde slikt siden jeg synes det ble alt for tomt til høyre. Men takk for at du nevner det^^ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Den er fin, og DOF-en er helt riktig. Jeg har litt vanskeligheter med å forholde meg til plasseringen i bildet, det er enten for trangt eller for åpent. Men ikke for mye. Det bør finnes flere muligheter for å leke med formene og linjene i mindre utsnitt av motivet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det ble tøft dette, helt anderledes enn mine forsøk (aprilfesten og uke 50). Et motiv som kan utforskes i det vide og brede. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Pga lyset fikk du i hvert fall med deg spindelvevet. En viktig detalj her. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Takker for kritikker. Det jeg er fornøyd med er måten lyset treffer tannhjul greia på. Mens det blir omgitt av mørke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå