AshtraY Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kva kabel bør eg ha for å kople i JVC-stereoanlegget mitt(2 høgtalarar) til samsung TV'et. Tv'et skal brukast mest til xbox360.(spel, dvd) Treng ikkje noke fancy high end kabel, men noko billeg og greit Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 En helt vanlig audio-kabel med rød og hvit (in/out). Koster vel en hundrelapp eller to? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 En helt vanlig audio-kabel med rød og hvit (in/out). Koster vel en hundrelapp eller to? Lurer på om eg allereide har ein slik kabel, som eg tidlegare har brukt til å kople stereoen til PC'en. Der eine sida av kabelen har 2 pluggar av rød og kvit farge, mens den andre enden har ein annen type plugg som er svart. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Med den kabelen fikk du lyd ut av pc (én plugg) og inn på forsterker (de to andre pluggene). Tv til forsterker må du ha to i hver ende. Mulig det finnes andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du kan jo berre kobla audiokablane til 360-en i stereoanlegget! Der har du jo ein raud og ein kvit kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå