SimSimSalabim Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Har nå fullført første året på videregående, studiespes. Fikk 54 poeng (5,4 i snitt). Det jeg har lyst til er rett og slett å bli rik. Høres latterlig ut.. og dere vil sikkert tro jeg er en eller annen inkompetent drittunge som sikler etter penger, menmen.. Så jeg lurte da på om noen hadde noen smarte råd å komme med(?) Ønsker å drive med noe innen juss/økonomi, evt investor. Håper dere tar meg seriøst (Når jeg sier at jeg vil bli rik, mener jeg innen et vanlig yrke.. la vær å komme med innspill som; "Bli popstjerne da vel!" etc.) Takk på forhånd Endret 27. juli 2008 av SimSimSalabim Lenke til kommentar
1503 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Tråden "Hvilke yrker har høyest lønn?" har fire sider med tips og diskusjon om mer eller mindre ordinære yrker med høy lønn. Endret 27. juli 2008 av 1503 Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hva med aksjemegler? Der kan man tjene astronomiske summer, man skal selvfølgelig være veldig flink og ha et aldri så lite talent. Men det er kanskje det best betalte yrket hvis man er skikkelig flink. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Simsalabim: du har ingen poeng enda. Poengene får du først når du kvalifiserer til opptak for høyere utdanning, og det gjør du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå