Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 liten advarsel da jeg vet dette programmet er populært. koblet opp med joikuspot her i dag og skulle surfe, første den gjorde var å låse mobilen min fullstending (fullt støttet modell med riktig software) og det virket som om den rebootet. Merket ikke før nå at den ikke bare hadde klikket der og da, men samtidig slettet alle meldingene fra innboks, utboks aog sendte meldinger samt fjernet innstillignene for gmail. Joikuspot lover kanskje noe godt, og fungerer kanskje for mange (gjorde det før for meg), men nå som dere vet hva som KAN skje ville jeg ikke tatt risken Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 ahh.. herlig følelse at jeg ikke aner hva det er.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 De som advarselen skal advare vet hva det er Resten av folka bør bare ha det i bakhodet om de har en S60 v3 telefon med wifi Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er du 100% sikker på at det var joikuspot som var den skyldige? Og kan du ikke fortelle oss hva du mener vi skal bruke i stedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja 120% sikker. Så det på innboksen at siste meldingen jeg hadde der var fra like etter saken klikket.I tilleggklikket den ganske hardt så ikke overasket over at noe skjedde. Skjermspareren låste seg så det ikke gikk an å trykk epå noe, så mistet jeg kontaktet til internet med den saken jeg surfet med, så forandret halve mobilskjermen seg til nokia logoen, så kom bakgrunsslyset igjen, så deler av hjemmeskjermen som delvis gjenomppbygde seg. Bruk bluetooth, bruker mindre strøm og er gratis (ikke i bruk, men trenger ikke software). Om det ikke er en mulighet så for all del bruk joikuspot, bare advarer om at det ikke akkurat er stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå