Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke starte Microsoft Office Outlook. Argumentet for kommandolinjen er ikke gyldig. Kontroller bryteren du bruker.

Anbefalte innlegg

Får følgende feilmeld da jeg prøver og åpne en lenke, adresse eller i det hele tatt noe i Opera.

"Kan ikke starte Microsoft Office Outlook. Argumentet for kommandolinjen er ikke gyldig. Kontroller bryteren du bruker."

Vista OS.

Forsøkt og googlet, fant noe på microsoft.com, men ingen solution som hjalp meg.

Noen som vet hva dette skyldes? Evt hva som kan hjelpe meg få det til og fungere igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Dette er bare noen tanker fra meg...

Du er sikkert klar over at det ligger litt mer funksjonalitet i Opera enn bare å vise websider. Man kan også laste ned epost til opera; bruke opera som epostklient.

Du har også Outlook installert, og hvis hvis du, gjennom websider i opera, skal åpne epost-adresselenker i Outlook, må du ta noen grep under innstillinger i Opera. Som beskrevet her: http://www.opera.com/support/search/view/433/

Jeg vet ikke om du har en av versjonene som denne artikkelen er laget for; du har kanskje 2007-varianten? Iallefall, det kan være verdt et forsøk...?

Du kan også vurdere å kjøre en fullstendig antivirussjekk på maskinen din, bare for å utelukke virusangrep...

Lenke til kommentar

"Brytere" er den idiotiske norske oversettelsen av command line parameters. Det du skal gjøre er å høyreklikke på snarveien du bruker for å starte outlook, velge egenskaper, se på det øverste tekstfeltet og fjerne eventuelle "brytere" fra det. En av dem har sikkert blitt ugyldig som følge av en oppdatering eller noe.

Som regel ser det øverste feltet til en snarvei slik ut:

C:\Programfiler\whatever\tekst\her\program.exe /a -b

..der /a og -b er to forskjellige "brytere" fjern alle slike. Lim evt. tekstlinjen inn her, så kan vi hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...