Bleach Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kjøpte meg ps3 i går og kjøpte samtidig nfs:pro street som var en stor skuffelse. Så er på jakt etter et rpg spill lignende oblivion, gothic eller two worlds ( som ble avlyst til ps3 ) Noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tror du må vente til Oktober og Fallout 3. Det er veldig lite RPG til PS3, håper det tar seg opp etter hvert Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Du kan vente til Final Fantasy 13 kjeme ut, ser rimeli bra ut Ellers kan jo du prøve FF12 og Rogue Galaxy (til ps2) Endret 27. juli 2008 av Daxt3r Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har ikke Oblivion kommet til PS3 da? Tror jeg hadde tenkt å kjøpe det, men så hadde jeg spill jeg ikke var ferdig med, så da ble det ikke noe av likevel.. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 visst fallout 3 blir ett rpg spill så er jeg en kake Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da lager jeg meg en kaffekopp og spiser en stor kake.. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 jeg vet fallout 1 og 2 er RPG spill men traileren til nr.3 virker ikke så rpg aktig, er selv stor fan av fallout spillene og har stor tro på at nr.3 kommer til å bli en skuffelse for meg og alle andre fans, dog igjen så kan jeg ta feil Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har ikke Oblivion kommet til PS3 da? Tror jeg hadde tenkt å kjøpe det, men så hadde jeg spill jeg ikke var ferdig med, så da ble det ikke noe av likevel.. Jepp det stemmer. Oblivioen har kommet til ps3 for veldig lenge siden. Har også hørt at det skal være best på ps3 i forhold til pc og xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå