Eplekaka88 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tok et bilde av ei elv i Mykland der det brant på sørlandet i år. Og vil gjerne ha litt kritikk på dette... Har stilt opp kontrast og fargetempratur. Er der andre ting eg kan gjere med bidet? Cropping? Takker på hørehand Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg ville ha stått slik at elven ble mer sentrert enn den er nå og deretter croppet mer på sidene. Ellers syns jeg ikke bildet var særlig spennende, fargene var litt dølle og triste. Var heller ikke helt skarpt. Tror det kan være vanskelig å få noe spennende ut av dette bildet dersom du ikke redigerer det mer drastisk..men det er no min mening. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Syns egentlig det ble et ganske spennende bilde. I alle fall er potensialet der. Litt kjipe farger, som allerede er nevnt. Venstre siden ble litt for markant, og ikke minst rotete. Mulig en crop kan løfte det enda litt til. Har du flere versjoner? Fra andre vinkler for eks.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Tok et bilde av ei elv i Mykland der det brant på sørlandet i år. Og vil gjerne ha litt kritikk på dette... Har stilt opp kontrast og fargetempratur. Er der andre ting eg kan gjere med bidet? Cropping? Takker på hørehand Tror nok et litt annet utsnitt fungerer bedre, jeg har et forslag jeg synes fungerer bedre (men som helt klart ikke er eneste løsning): Har også forandret kontrasten litt, samt økt fargemetningen litt. Men det er utsnittet jeg synes er viktigst av forandringene jeg har gjort... Bildet har potensiale, men det kan være at en litt annen synsvinkel også ville gjort seg. Jeg liker bildet uansett - selv om det er mulighet for forbedringer... Endret 27. juli 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå