Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket, men aldri møtt.

Gjest Guest_Santa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Santa_*

hey, jeg har da et problem her..

Jeg møtte ei jente over inetnett får ca 50 dager siden. Og begge to er ganske så forelsket, men vi har ikke møtt hverandre i "virkeligheten" enda :S

Det som er problmet, er at det kommer alltid noe imellom, selv om vi bor 30 km unna hverandre.

Det kommer alltid noe imellom fra hennes side.

For eksempel : Vi skulle møte hverandre en dag, hun LOVTE, og mammaen hennes LOVTE Å kjøre henne. Men plutselig, stikker lissom stefaren hennes med bilen og hun sier at hun ikke kan komme. Så finner jeg ut at det går en buss, som hun skal ta..men plutselig kommer ikke bussen. Så sier jeg at vi kan hente henne, men så er hun "redd", tør ikke kjøre i samme bil. Sånn lignende skjer flere ganger.

Ca 8 ganger, har det komme noe imellom, og vi har ikke møtt hverandre enda.

Hun sier hun ikke er redd får å møte meg eller noe, det bare kommer ALLTID noe imellom..

Hun sier at hun elske meg, og at jeg er hennes alt..Det tror jeg er veldig sant. Vi snakker jo i flere timer i telefon osv..Men bare møtinga det er noen problmer med. 8 ganger, 8 GANGER har det skjedd sånn...

Er det noen som aner om hun bare "faker" eller om det er sant? Hva hadde du gjort hvis du var "meg"?

MvH Santa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Satan_*
hey, jeg har da et problem her..

Jeg møtte ei jente over inetnett får ca 50 dager siden. Og begge to er ganske så forelsket, men vi har ikke møtt hverandre i "virkeligheten" enda :S

Det som er problmet, er at det kommer alltid noe imellom, selv om vi bor 30 km unna hverandre.

Det kommer alltid noe imellom fra hennes side.

For eksempel : Vi skulle møte hverandre en dag, hun LOVTE, og mammaen hennes LOVTE Å kjøre henne. Men plutselig, stikker lissom stefaren hennes med bilen og hun sier at hun ikke kan komme. Så finner jeg ut at det går en buss, som hun skal ta..men plutselig kommer ikke bussen. Så sier jeg at vi kan hente henne, men så er hun "redd", tør ikke kjøre i samme bil. Sånn lignende skjer flere ganger.

Ca 8 ganger, har det komme noe imellom, og vi har ikke møtt hverandre enda.

Hun sier hun ikke er redd får å møte meg eller noe, det bare kommer ALLTID noe imellom..

Hun sier at hun elske meg, og at jeg er hennes alt..Det tror jeg er veldig sant. Vi snakker jo i flere timer i telefon osv..Men bare møtinga det er noen problmer med. 8 ganger, 8 GANGER har det skjedd sånn...

Er det noen som aner om hun bare "faker" eller om det er sant? Hva hadde du gjort hvis du var "meg"?

MvH Santa

Hun sier nei osv, og hvis vi avtaler, vet jeg ikke om hun kommer :S Sånn skjedde før..ble sittende alene med en kompis i en fremmend by :S

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Santa_*
Ville satt en skepsis da.

Du kan finne ut om hun er interessert i å møte deg ved å la deg få all byrden.

Spør henne om du kan møte henne med å gå helt til døra hennes, hvis hun sier nei til det så er det noe rart.

Tjaa, sant ^^

Hun sier sikkert nei, eller vet ikke som vanlig..

Det har skjedd masse mellom oss, vennina hennes prøvde å få oss fra hverandre. Hun øderla 2 av de 8 gangene da vi skulle møtes. Men vi fant ut det alt får sent, nå er hun ut av veien. Bare meg og hun jenta igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Santa_*
Bare prøv igjen, spør henne om hun virkelig vil, eventuellt kan dere ordne noe i lokalområdet hennes.

Sant...sant...Vi får se :) Kanskje noen flerere skriver her med flere forslag ^^

Takk forresten Bob92

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Santa_*
Kanskje hun er nervøs og tror at du ikke vil like henne når du ser henne IRL. Husker jeg var litt nervøs for sånne ting når jeg fant kjærligheten over msn :p

Snakka fullt og helt om det, hun er ikke nervøs..Litt..men ikke noe grun til å ikke møte meg sier hun og jeg :o Så det kan IKKE være et problem..

Lenke til kommentar
Dra på overaskelsesbesøk. Da får hun ikke tid til å være nervøs, og blir nesten nødt til å be deg inn.

Kan ikke det også ende dårlig?

Er en viss risiko for det ja. Men tror ikke den er så stor.

Edit: Men det vet nok sikkert trådstarter bedre enn meg, da han kjenner vedkommende.

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Santa_*

Altså, når dere sier at jeg bare skal gå på døra hennes, det høres så enkelt ut..Men det er det ikke. Kan liksom ikke bare dra på døra til en jente jeg aldri har møtt før..det er litt skummelt..Hu kan jo bli sur som faen og aldri snakke med meg mer ,ellers så kan hun bli jævli glad :p

Lenke til kommentar
Altså, når dere sier at jeg bare skal gå på døra hennes, det høres så enkelt ut..Men det er det ikke. Kan liksom ikke bare dra på døra til en jente jeg aldri har møtt før..det er litt skummelt..Hu kan jo bli sur som faen og aldri snakke med meg mer ,ellers så kan hun bli jævli glad :p

Nettopp...

Planlegg en strategisk date. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_André_*

Jeg er rimelig sikker hun er sjenert, litt småredd, og av den grunn finner på alle disse unnskyldningene. Det at hun sier hun er nervøs kan være fordi hun synes det er pinlig å være sjenert og/eller nervøs? Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre med det bortsett fra å gi hennne mer tid og prøve å gjøre henne mer sikker, hvis du skjønner ;)

(Litt offtopic: Jeg har selv greid å forelske meg i en jente jeg aldri har møtt, problemet er vel i hovedsak at hun er portugisisk og bor i Portugal O.o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
... nå er hun ut av veien. Bare meg og hun jenta igjen.

Haha. Hørtes litt skummelt ut, du

sorry, off-topic

Ikke skriv sorry for det da, jævla genialt påpekt, han "fiksa" henne :D

Ontopic, lykke til dude, gå til døra hennes, care i hvordan hun reagerer, om blir sur pga det er hun definitivt ikke interessert/ikke verdt bryet.

Endret av indie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...