Metino Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Trenger hjelpt til et "mest for pengen" oppsett. Jeg har lagd et oppsett selv, men vet ikke det passer for "mest for pengene" oppsett. Liste Har ikke valgt hovedkort, trenger noen råd her. Listen er egentlig helt tilfeldig valgt for å vise en prisklasse. Jeg har et par år gammelt chieftec miditower, skeptisk om det gir god nok kjøling. Blir å bruke pcen til AoC, WoW og er ikke dumt om pcen takler fallout 3, diablo 3 og starcraft 2 heller. Hvor kraftig skjermkort burde jeg kjøpe for disse spillene? I tilleg, må det være mulighet for å koble pcen til tv og kjøre film. Lenke til kommentar
-JVS- Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Radeon HD 4850 og 4870 er de skjermkortene som gir mest for pengene. Velg en av de ut i fra hvor mye du vil spandere på GPU. Ang CPU, gå for Intel. E8500 er vel den som gir mest for pengene akkurat nå, men om den blir for dyr så ser jeg at E6850 ligger kr 863,- (tilbud?). Lenke til kommentar
Metino Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Begge intel cpuene blir for dyre, da det tilbude ikke er tilgjengelig. Hva med intel i lavere prisklasse da? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Intel er anbefalt. Dog, her har du en AMD pakkeløsning; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159 Lenke til kommentar
Metino Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Leser at 4870 kortene lager en del støy og varme, er det noen produsenter som skiller seg ut på bedre kjøling og mindre støynivå? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mest for pengene i dag er nok kombinasjonen av Intel C2D E7200, et P35 HK og ATI 4850. Du klarer nok å få denne komboen inklusive 4 GB minne til under 3 store. Lenke til kommentar
Metino Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har sjekket litt rundt, og vurderer dette Dette vil vel passe sammen? tenker jeg bestiller fra amentio Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har sjekket litt rundt, og vurderer dette Dette vil vel passe sammen? tenker jeg bestiller fra amentio Passer nok sammen dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå