hodesleng Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ja eller nei? Anbefalinger? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ja. Noen MP3-spillere kan brukes som eksterne harddisker. Jeg tror komplett.no og psdata.no har noen. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Ja. Noen MP3-spillere kan brukes som eksterne harddisker. Jeg tror komplett.no og psdata.no har noen. Dvs. at du også kan legge inn f.eks filmer og dokumenter på spilleren? Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det er mulig på Zen spillerern min. 20 GB ( Men har ennå ikke fått det til..ikke at jeg har prøvd noe særlig da) Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Noen kan og noen kan ikke. Vet at Ipod kan brukes til å flytte filer (min nåværende Mpio 128MB og min forrige Diamond MP3-spiller kunne også det, men det er jo ikke nok plass til å flytte noe av betydning på minnebaserte MP3-spillere). Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 iPod kan også, bare å koble til å vips så kommer den opp som egen disk. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Creatives nomad muvo mp3 spiller dukker automatisk opp som en ekstern hd i xp ihvertfall Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja. Noen MP3-spillere kan brukes som eksterne harddisker. Jeg tror komplett.no og psdata.no har noen. Dvs. at du også kan legge inn f.eks filmer og dokumenter på spilleren? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå