Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når sola er høyt på himmellen og koser seg, sitter jeg inne å kjeder meg :/

Gjest ensom...

Anbefalte innlegg

jeg har det akuratt slik som deg, trådstarter. sitter inne 90% av tiden, går bare ut for å hente grandis i fryseren, eller gå på butikk . haha. jeg også følte at jeg maste når jeg ringte folk, det gjorde at jeg ringte mindre og mindre. til slutt sluttet jeg helt. er 16 år. så forhåpentligvis forbedrer det seg når jeg begynner på vgs.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det første du gjør er og leie denne boken:

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=1795236

Når du ringer til noen og føler du er masete vil du automatisk tilpasse stemmen din slik. Dette vil vedkommende fange opp i underbevisstheten sin og han vil føle du er masete.

Visst du derimot ringer med tanker om at du er en spesiell person og vedkommende du ringer til er heldig som får telefon av deg vil han få et helt annet inntrykk av deg når du ringer.

Vær en person som sprer mye humor og glede samtidig som du ikke er falsk og ler av alt. Smiler du og ler mye når du er med folk vil folk speile deg og gjøre det samme. Når de da tenker på hvem de vil ringe har de i underbevisstheten at når de er med deg ler de og koser seg. Dette vil jo øke sjansen for at folk vil være med deg veldig mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...