Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hudforandringer på penis?

Gjest pikachu

Anbefalte innlegg

Gjest pikachu

For noen uker siden merka jeg noe som ligna på et arr,føflekk,pigmentflekk ellerno på under penis(den siden mot balla når'n henger) helt øverst på penishodet på forhuden. kan det være et arr? jeg ble opperert for trang forhud da jeg var liten. Merket er ikke så stort, men vil damene reagere når vi knuller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det så synlig da? Tviler sterkt på at en dame vil reagere. Si at du var i slåsskamp da du var yngre, ble slått i skrittet og dermed fikk du et arr ;)

Eller rett og slett bare fortell sannheten. Så lenge du ikke snakker om et one-night-stand og har sex med kjæresten tror jeg NEPPE han/hun vil bry seg noe særlig, da er personen isåfall ikke en særlig god kjæreste.

Tror uansett det er lurt at du ikke unnskylder det. Vær stolt over det heller, vis selvtillit. Jentene liker sånt, og om du er homofil tror jeg ikke gutter har noe imot selvtillit heller ;)

Lenke til kommentar

Forandringer i huden er aldri bra, da dette kan være et tegn på kreft, men hvis det er et arr er det jo ingen sak. Vi lever jo i en veldig kroppsfiksert verden, men dette er jo bare småtterier. En kjæreste vil f. eks. ikke gjøre det slutt fordi man har et arr på tissen, selv om det kanskje er mindre pent sånn rent estetisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...