Gå til innhold

EPoX hovedkort, ser ikke dette bra ut??

cyberpet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde abit it7max2 med 845E chipset og fikk 16304 3dmarks med p4 2,66@3,2. jeg var misfornøyd med minnebåndbredden og oppgraderte til epox 4pea+ bl.a pga støtte for 2700minne. etter mye tweaking og om og men endte jeg på 159003dmarks. pcen kjører stabilt på 3,10ghz.

epoxkortet er bra, men jeg angrer på at jeg kjøpte det. særlig når det kosta 1800 inkl porto fra databutikken.com. Hvis du har tenkt å bruke swiftech mcx4000b må du være oppmerksom på at du må legge noe som ikke leder strøm på skruene som fester kjøleribben. ellers vil du ikke få start på maskina. jeg slet i mange timer før jeg fant det ut.

angrer på at jeg bytta men shit au, nå har jeg støtte for hyper threading og kan oppgradere til 3,06 når den synker i pris

Lenke til kommentar
Skal ikke overklokke da maskinen skal kjøpes gjennom PC avtalen til faren min..

hvis jeg bare skal bruke kortet på "vanlig" måte, vil du da anbefale det? Koster jo bare litt over 1400 nå..

Epox er en av de fremste hovedkort produsentene, om du skal klokke eller ikke.

Lenke til kommentar
Skal ikke overklokke da maskinen skal kjøpes gjennom PC avtalen til faren min..

hvis jeg bare skal bruke kortet på "vanlig" måte, vil du da anbefale det? Koster jo bare litt over 1400 nå..

Fikk her om dagen makan hovedkort, men fra Multicom.no (der koster det samme kortet kun 1.149 kroner :o ). Så langt, veldig fornøyd. Og utstyrsmessig er det ikke noe å si på dette hovedkortet. Har bortimot alt, ser en bort fra AGP8X.

Eneste minuset så langt er den høye systemtemp'en. Er vant til 25-30 på andre hovedkort. På Epox kortet ligger tempen 10 grader høyere :cry: Mulig dette er en biosfeil, ikke godt å si.

Vil så absolutt anbefale deg å kjøpe dette hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...