johome Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Skal kjøpe hovedkort til ny PC. PC-en skal ha 16GB RAM .Prossessor er Intel Core 2 Quad Q9300 OS er Windows XP Pro x64 Har funnet frem til ASUS P5Q Premium Eller er det nok med ASUS P5Q ? Den første koster 2050,- mens den andre koster 875,- Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg ville heller gått for et Asus P5Q Deluxe , mye pga denne testen. Kjempe bra iforhold til prisen. Og som du sikkert ser, verdensrekord med Q9300 ble innhentet. Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Takker så mye. Da sparer jeg ca 700,- i forhold til det dyreste kortet. Mens vi er inne på kort. Er dette skjermkortet fra ASUS å anbefale ? Skal ikke game. Vil helst ha et kort som er vifteløs. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tja, jeg ville heller gått for et Ati Skjermkort. Men det Kortet du linket til funker nok rimelig greit hvis du ikke skal game. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå