tomsi42 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Skal bort på lørdag, men søndag passer fint. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kom på at en barndomsvennine har funnet det for godt å tvinge meg på byen pga bursdagen hennes på lørdag, så søndag utover dagen er best Er vi heldig har jeg med leketøy som kan testes da ;D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor er det dere holder slike koslige treff? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tror for å si det enkelt; over alt hvor det er oss passende Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Tror for å si det enkelt; over alt hvor det er oss passende Og det vil si: Steder som er koselige, og det er ting å ta bilder av. Tom Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg er da kosli.. EDIT: Meningen med den var vel mer eller mindre lik 0 - poenget var at Tønsberg er et spennende sted. Endret 3. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hmm...tønsberg var litt kjip sist jeg toget igjennom, men hadde sansen for skogen i stokke though Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg nevnte vel tidligere i sommer at jeg syns vi burde ta oss en tur til Lier, om vi klarer å overtale en av de lokale til å ta oss med til det nedlagte asylet... Edit: Vestfoldinger er selvsagt mer enn velkomne til å komme på besøk... Endret 3. august 2008 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg nevnte vel tidligere i sommer at jeg syns vi burde ta oss en tur til Lier, om vi klarer å overtale en av de lokale til å ta oss med til det nedlagte asylet... Er det ikke høl i gjerdet, da ? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg nevnte vel tidligere i sommer at jeg syns vi burde ta oss en tur til Lier, om vi klarer å overtale en av de lokale til å ta oss med til det nedlagte asylet... Er det ikke høl i gjerdet, da ? Vet ikke - det var gjerdet rundt Gaustad jeg unslapp gjennom... (seriøst, så er det bare å traske opp dit, etter hva jeg har forstått - bygningen er imidlertid avstengt, så det er der vi må finne et hull... ) Uansett: Hvordan er stemningen for Lier? Endret 3. august 2008 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg er stemt for Lier jeg. Steder som Moss og Tønsberg bør tas på andre dager enn søndager; mend tanke på ferietrafikken. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 et fett for meg Ville likt fotball/basketkamper osv, men innser at det er noe jeg får dra med en nær vennine på...hun får leke seg i fred der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå