IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Var det jeg tenkte meg. Heftige kotelleter da! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Noen fler bilder - mange keepers på denne runden. To rør Bare rør Zettec og Storm67 in action Rust og spindelvev Kjøp mer Pentax, slik at Fovi får råd til nye strips til skiltet sitt Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kjøp mer Pentax, slik at Fovi får råd til nye strips til skiltet sitt Tom LOL... Denna hadde den beste tittelen Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 woohoo! ble kult gitt.. hadde ikke trodd jeg var så fotogen ;P kanskje det blir ny avatar på meg oxo her er et par til fra meg. Tok en tur nedom Akershus Festning etter at vi dro hvert til vårt. Ble litt bitt av fototuren Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Var det jeg tenkte meg. Heftige kotelleter da! Koteletter er greit om man skulle bli sulten. Men ansiktsfrisyren varierer stadig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Knallbilder fra deg også Storm67. Morsom den gjennom paraplyen. Zettec er tydeligvis portrettmesteren akkurat nå. Du hadde jo holdt tilbake flere blinkskudd jo Tom. Det nede på Akershuskaia, Dewil, er det rett ut i fra lensbabyen, eller er det manipulert på noen måte? Hvis ikke, kan man slippe mye PhotoShopping med den der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Du hadde jo holdt tilbake flere blinkskudd jo Tom. Det er mulg det er at par bilder til - men da er slutt. Tom Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Masse fine bilder gutter, men hvor er jentene på treffene deres? Det må da være noen jenter i Oslo som er interessert i fotografering. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Gjerne noen som er pene å se på, og som gledelig stille opp lettkledd. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Gjerne noen som er pene å se på, og som gledelig stille opp lettkledd. Rolig nå, IceFox. Det er nok fotograferende jenter CupCake tenker på. Så hva har da utseende og bekledningen med saken å gjøre. Sjekke opp damer kan du gjøre på fritiden Fra spøk til revolver. Jenter/Damer er hjertelig velkomne de også. Men det er ikke så mnge av dere i Oslo området som vanker fast på Akam, såvidt jeg kan skjønne. Tom Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Gjerne noen som er pene å se på, og som gledelig stille opp lettkledd. Rolig nå, IceFox. Det er nok fotograferende jenter CupCake tenker på. Så hva har da utseende og bekledningen med saken å gjøre. Sjekke opp damer kan du gjøre på fritiden Fra spøk til revolver. Jenter/Damer er hjertelig velkomne de også. Men det er ikke så mnge av dere i Oslo området som vanker fast på Akam, såvidt jeg kan skjønne. Tom Jeg gjør det, men jeg snoker nå mest rundt her inne Skal kjøpe med 450D så snart jeg får lønn for sommerjobbinga mi, så da blir jag kanskje med en gang. Kan nok lære mye av dere! Kan sikkert stille opp foran kamera også IceFox, men lettkledd får du be noen andre om. Smile pent kan jeg da Kanskje Tom vil ta en liten striptease for deg på neste treff? Du vet aldri hva svaret er før du har spurt. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ble et flott gruppebilde. Er noe photoshop invovlert i dette bildet Storm? Det er en "Preset" i Lightroom, skal sjekk hvilken når jeg kommer på jobben i morgen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Kanskje Tom vil ta en liten striptease for deg på neste treff? Det ble foreslått på søndag; men svaret er enkelt - nei, det blir for sterk kost Og Akam kan ende opp med å bli stengt pga. almennpreventive hensyn. Tom Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kanskje Tom vil ta en liten striptease for deg på neste treff? Det ble foreslått på søndag; men svaret er enkelt - nei, det blir for sterk kost Og Akam kan ende opp med å bli stengt pga. almennpreventive hensyn. Tom Uff, nei det ville jo ikke vært bra. Får lage et eget privat galeri på flickr da, så ordner det seg nok skal du se Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fy faen som jeg ler! No offense. Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Fy faen som jeg ler! No offense. Av meg? *smiler sukkersøtt* Eller Tom? (Det er forresten stygt å banne! Fy!) Endret 28. juli 2008 av Cupcake Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Fy faen som jeg ler! No offense. Og slik går no dagan! Tom Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nytt treff til helga Med eller uten striptease med Tom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå